Mówi: | Olga Werbeniec |
Funkcja: | Organizator, prezeska |
Firma: | Ogólnopolski Cech Artystów Rzemiosła |
To miejsce jednoczy mistrzów polskiego rzemiosła
W dniach 16-18 grudnia trwać będzie druga odsłona Salonu Artystów Rzemiosła w Centrum Cybernetyki w Warszawie. Na pierwszy dzień wydarzenia zaplanowano szkolenie dla wykonawców, natomiast dwa pozostałe zostaną otwarte dla zwiedzających.
Projekt Salon Artystów Rzemiosła jest elementem strategicznych działań podjętych przez Ogólnopolski Cech Rzemieślników Artystów. Ma za zadanie przedstawić artystów wykonawców rękodzieł artystycznych jako atrakcyjnych partnerów biznesowych, którzy łączą kreatywność z przedsiębiorczością. Organizatorzy pragną również podnieść poziom oferowanych usług oraz wypromować rzemiosło artystyczne jako element rynku o wysokim potencjale gospodarczym.
Salon Artystów Rzemiosła oferuje rzemieślnikom udział w szkoleniach z zakresu marketingu, przedsiębiorczości i sprzedaży oraz doradztwo zawodowe połączone z coachingiem. Organizowane cyklicznie targi sztuki mają być szansą na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce oraz możliwością nawiązania kontaktu z nowymi klientami. Podczas każdego eventu rzemieślnicy będą obserwowani przez trzech trenerów, którzy na zakończenie targów (w trakcie panelu dyskusyjnego) podsumują zachowania wykonawców.
Projekt skonstruowany jest z dwóch modułów, na które składają się szkolenia i targi sztuki. Pierwsza edycja Salonu Artystów Rzemiosła miała miejsce w listopadzie, druga odsłona odbędzie się w grudniu, na 2012 rok przewidziano natomiast cztery kolejne spotkania w Warszawie, Łodzi oraz Białymstoku.
Targi rzemiosła są okazją do obejrzenia oraz zakupienia wyjątkowych wyrobów różnych branż sztuki użytkowej (biżuteria, artykuły wyposażenia wnętrz, hafty, witraże, torebki i galanteria) oraz nawiązania kontaktu z ich twórcami.
Udział w targach i szkoleniach dla rzemieślników artystów, którzy spełnią kryteria rekrutacji, jest sfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Aby wziąć udział w przedsięwzięciu należy zarejestrować się elektronicznie na stronie domowej Salonu Artystów Rzemiosła.
Informacja dla dziennikarzy:
Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie zawarte w materiałach wypowiedzi zostały autoryzowane. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.
Czytaj także
- 2023-12-21: Przemysł konferencyjny odbudowuje się po pandemii. Hotele dzięki temu odrabiają część strat
- 2023-10-30: Humanoidalne roboty mogą usprawnić opiekę nad pacjentami w szpitalach i domach opieki. Francuska firma zamierza je wprowadzić do sprzedaży za dwa lata
- 2023-10-31: Technologia śledzenia gestów może zrewolucjonizować symulatory lotów. Szkolenia będzie można odbywać nawet w domu
- 2023-09-05: W Europie zapotrzebowanie na duże telewizory wciąż mniejsze niż w USA i Chinach. Polacy przy wyborze kierują się przede wszystkim ceną
- 2023-09-04: Spada liczba włamań do domów i rośnie wykrywalność takich przestępstw. Może na to wpływać popularyzacja systemów zabezpieczających
- 2022-09-13: Inteligentna doniczka zapewni świeże zioła i warzywa przez cały rok. Parametrami można sterować z poziomu aplikacji
- 2022-05-06: Technologie i online nie wyparły z rynku stacjonarnych targów. Branża wraca do formy sprzed pandemii
- 2021-01-08: Marek Kaliszuk: Chciałbym poczucia stabilizacji. Nie chcę martwić się, czy w ogóle wrócę do pracy
- 2020-05-18: Branża targowa chce ruszyć w połowie sierpnia. Bez rządowego wsparcia jej restart może doprowadzić do upadku wielu firm
- 2020-03-16: Koronawirus zabija branżę targową. Firmom grozi bankructwo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.