Znamy laureatów PRotonów 2013. Nagrody branży PR rozdane.
12 czerwca w Teatrze Syrena po raz siódmy przyznano PRotony, czyli nagrody branży PR, przyznawane przez redakcję PRoto.pl. Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu znaleźli się m.in. Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec, Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska czy Monika Dziekan z Teatru Kamienica.
Redakcja PRoto.pl po raz siódmy nagrodziła najlepszych z branży. Ze 150 zgłoszeń ponad dwustuosobowe jury wybrało laureatów Protonów 2013.
W kategorii „Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR” nagrody odebrali dr Monika Kaczmarek-Śliwińska i profesor Ryszard Ławniczak, którzy zdobyli taką samą liczbę punktów i otrzymali nagrodę w tej kategorii ex aequo.
PRotona 2013 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji” odebrała Monika Dziekan z Teatru Kamienica.
W kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji” zwyciężył zespół Marta Samborska i Patrycja Rzucidło-Zając z fundacji Rak’n’Roll.
Zwycięzcą w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” został Sebastian Hejnowski z Ciszewski MSL, natomiast w kategorii: „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska.
W kategorii „Rzecznik prasowy” zwyciężył Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec, a w kategorii „Debiut w PR” najwięcej głosów zdobyła Joanna Czechowska z Fujifilm Polska. Była również „Nagroda publiczności” dla Moniki Marty Przybysz z Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.