Przegląd mediów

marzec 2014

Praca w bankowości - rekrutacja Doradców Klienta

2014-03-26  |  12:57
Przegląd mediów

Rekrutacja jest jednym z najważniejszych procesów w firmie, ponieważ od tego, kogo zatrudnimy będą zależały nasze wyniki, zaś błędy popełnione podczas wyboru kandydata mogą mieć dalekosiężne konsekwencje. Dla większości pracodawców rekrutacja kojarzy się ze złem koniecznym oraz zaangażowaniem sporej ilości czasu i niemałych pieniędzy. Paradoksalnie, rekrutacja ma na celu zatrudnienie pracownika, z którym chcemy związać się długofalowo, a najchętniej poświęcilibyśmy na nią 15 minut.

Szybka i powierzchowna decyzja może skutkować wymianą personelu średnio co trzy miesiące, a to wiążę się z ponownym zamieszczaniem ofert w portalach, przeglądaniem dziesiątek CV, nierzadko dublowanych dokumentów i analizowaniem kilku aplikacji od tego samego kandydata, przeprowadzaniem żmudnych wywiadów telefonicznych, na które nie ma po prostu czasu, energii i efektywnych narzędzi… Publikacja jednego ogłoszenia w najlepszych portalach pracy to koszt rzędu 400-600 złotych netto oraz trudny do wyceny czas poświęcony na selekcję kandydatów.

Znając realia i problemy Właścicieli placówek bankowych oraz biur kredytowych, stworzyliśmy usługę rekrutacyjną wspierającą proces pozyskiwania aplikacji na stanowisko Doradca Klienta.

 

Franczyza Rekrutacja Doradca Klienta.PNG

Pracodawca decydując się na powyższą usługę, opisuje jedynie stanowisko pracy, określa profil zawodowy kandydata, a następnie wybiera narzędzia wspomagające selekcję pracowników. Całym procesem pozyskiwania aplikacji zajmują się doświadczeni pracownicy serwisu FranczyzaBanku.pl, którzy przeprowadzają analizę CV pod kątem zgodności z profilem zawodowym oraz wywiady telefoniczne. Serwis współpracuje z kilkudziesięcioma portalami pracy oraz korzysta ze skutecznych narzędzi rekrutacyjnych.  

Reasumując, Pracodawca korzystając z usług serwisu FranczyzaBanku.pl zyskuje:

  • Czas i pieniądze.
  • Publikację ogłoszenia o pracę.
  • Dostęp do banku CV, tj. aplikacji kandydatów, uzyskanych w wyniku stałej publikacji ogłoszeń pracy na stanowisko Doradca Klienta w kilkudziesięciu portalach pracy o łącznym zasięgu kilkunastu milionów użytkowników, dzięki współpracy bezpośredniej lub pośredniej.
  • Wyselekcjonowane aplikacje kandydatów zgodne z oczekiwanym profilem zawodowym. Kandydaci podzieleni są na trzy grupy:
    • I Grupa „idealni” - aplikacje spełniające wymagania
    • II Grupa „rezerwowi” - aplikacje spełniające wymagania z zastrzeżeniami
    • III Grupa „odrzuceni” - aplikacje nie spełniające wymagań

 

W obecnych czasach liczy się przede wszystkim profesjonalizm oraz szybkość działania. Dzięki wyspecjalizowaniu się w rekrutacji Doradców Klienta zyskaliśmy przewagę na rynku oraz staliśmy się bardziej konkurencyjni – mówi Maciej Makowski, właściciel serwisu FranczyzaBanku.pl. 

Usługa jest już dostępna i można składać zamówienia, natomiast pełna emisja ofert w ramach banku CV nastąpi w poniedziałek, tj. 31 marca br.

Ponadto, w serwisie FranczyzaBanku.pl dostępna jest już nowa kategoria  „Praca w bankowości” . Inicjatywa jest kontynuacją strategii polegającej na stworzeniu platformy, która ma za zadanie integrację i wsparcie rynku finansowego. W związku z nowym projektem, rozpoczęliśmy współpracę z trzema portalami pracy: gazetapraca.pl, karierawfinansach.pl, oraz praca.pl. Planujemy poszerzenie o kolejne prestiżowe serwisy. 

 

Źródło: serwis FranczyzaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 26 marca

Medium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Sport

Dr hab. Ernest Kuchar: Siłownie i kluby fitness nie zwiększają ryzyka zakażenia. Brak ruchu ma negatywny wpływ na zdrowie i odporność

Przed pandemią z obiektów sportowych korzystało 40 proc. Polaków, a blisko 80 proc. ćwiczyło tam przynajmniej raz  w tygodniu – wynika z badania MultiSport Index Pandemia. Zamknięcie siłowni i klubów fitness było głównym powodem ograniczenia aktywności fizycznej społeczeństwa, a to właśnie regularny ruch buduje odporność i poprawia zdrowie psychiczne. – Badania norweskie potwierdzają, że obiekty sportowe nie są ogniskiem zakażeń, dlatego otwarcie siłowni i klubów fitness leży w interesie publicznego zdrowia – przekonuje dr hab. n. med. Ernest Kuchar, specjalista chorób zakaźnych i medycyny sportowej z WUM.

 

Finanse

Mikrofirmy walczą o utrzymanie płynności finansowej. Mierzą się z utrudnionym dostępem do finansowania i opóźnionymi fakturami

Choć III kwartał 2020 roku był dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność pomyślny, nie zniknęły zagrożenia związane z kolejnymi falami pandemii i ewentualnością następnych lockdownów. Do tego doszły kłopoty z terminowymi wpłatami od kontrahentów i dostępem do finansowania bankowego. W tej sytuacji coraz częściej sięgali po faktoring, który szczególnie w sektorze mikrofirm notował dynamiczne wzrosty.

Finanse

Segment nieruchomości luksusowych odporny na zawirowania. W Polsce takie inwestycje są wciąż sporo tańsze niż w Europie Zachodniej

Pandemia COVID-19 nie miała dużego wpływu na rynek nieruchomości premium, który od lat cechuje zresztą duża stabilność i odporność na rynkowe zawirowania. Z drugiej strony sprzyja mu cały szereg czynników, jak rokroczny wzrost liczby Polaków, których stać na zakup takiej nieruchomości, oraz rekordowo niskie stopy procentowe i rosnąca inflacja, przez co inwestorom nie opłaca się trzymać gotówki na kontach czy lokatach bankowych. Co istotne, w Polsce inwestycja w luksusową nieruchomość wciąż jest sporo tańsza niż na rynkach zachodnioeuropejskich.

 

Problemy społeczne

Polacy czują się przeciążeni obowiązkami domowymi. Z brakiem czasu na co dzień częściej zmagają się kobiety niż mężczyźni

Coraz szybsze tempo życia powoduje, że mamy coraz mniej czasu wolnego. 38 proc. Polaków przyznaje, że jest to dla nich towar luksusowy.  W szczególności problem ten dotyka kobiet – to wnioski z badania Kantar Polska dla marki Finish. Polacy czują się przeciążeni obowiązkami domowymi. Do najbardziej nielubianych należy prasowanie, sprzątanie i zmywanie naczyń. Wciąż częściej spadają one na kobiety, z kolei mężczyźni biorą na siebie drobne naprawy, wyrzucanie śmieci i załatwianie spraw urzędowych. Zaoszczędzony na tych obowiązkach czas najchętniej przeznaczyliby na relaks i swoje hobby.