Przegląd mediów

lipiec 2014

Rejestr firm: banki, pośrednicy finansowi, instytucje pożyczkowe

2014-07-04  |  16:36
Przegląd mediów

W sierpniu br. zostanie wydany przez serwis FranczyzaBanku.pl katalog, który jest swoistym rejestrem firm, integrującym trzy sektory: bankowy, pośrednictwa finansowego i pożyczkowy. Partnerem wydania jest Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. 

To pierwsze tego typu przedsięwzięcie, które ma na celu integrację wszystkich graczy obecnych na rynku consumer finance. Z jednej strony, dostawców produktów i usług finansowych, z drugiej- podmioty zajmujące się ich sprzedażą. Katalog firm ma ułatwić nawiązanie współpracy z nowymi Partnerami Biznesowymi i umożliwić Przedsiębiorcom dostęp do nowych produktów finansowych oraz koncepcji biznesowych.

Katalog będzie stale dostępny w serwisie FranczyzaBanku.pl. Inicjatorzy tego projektu zakładają, że w publikacji znajdzie się kilkadziesiąt podmiotów działających w branży pośrednictwa finansowego. Użytkownikom będzie dystrybuowany odpłatnie drogą elektroniczną. W przypadku dokonania przez autorów aktualizacji rejestru, każdorazowo do użytkowników trafi aktualna wersja.

Najważniejszym wyznacznikiem uprawniającym do posiadania wpisu w publikacji jest współpraca z siecią partnerską. Podmioty zainteresowane współpracą, proszone są o wysłanie zapytania na adres: biuro|franczyzabanku.pl| |biuro|franczyzabanku.pl do dnia 11 lipca 2014r. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://franczyzabanku.pl/index.php/katalog-firm

 

Źródło: serwis FranczyzaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 4 lipca

Medium

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.