AI Content Platform Hrizn Enters Public Beta to Support Automotive Dealers and Marketing Agencies
Automotive Marketers can now deploy high-quality SEO content in minutes, and automate unique accurate vehicle content with measurable results from early pilots.
BEACHWOOD, OH, UNITED STATES, May 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Automotive SEO Agencies and Dealer Marketing Teams can now collaborate with AI to deploy coordinated high-quality, reader-focused helpful SEO content, automated vehicle description content, landing page content, copywriting, and social content in minutes… with measurable results from early pilots.Today, Hrizn, the first AI-powered content platform purpose-built for automotive marketing teams, officially opened its platform to the public through an Open Beta program. This next-generation solution enables ad agencies, dealer groups, and in-house marketing teams to generate optimized content at scale, including vehicle descriptions, blog articles, landing pages, Q&A content, social posts, and ad copy - all in a fraction of the time and cost of traditional methods.
Developed specifically for the complexities of automotive retail, helpful content/AI SEO requirements, and inventory-driven SEO, Hrizn Composer eliminates content bottlenecks, ensures brand consistency, and unlocks a new level of content velocity... empowering creators to collaborate with AI to deliver their unique strategy and vision, without compromising quality.
“Automotive marketing software has lagged behind other industries in treating content as a strategic asset,” said Matt Copley, Co-Founder of Hrizn. “With Composer, we’re enabling marketers to break free from fragmented workflows, outsourced dependencies, and time-consuming copywriting... unlocking a new standard of efficiency, personalization, and performance.”
Luxury on the Rise: U.S. 60–80 Feet Motorized Yacht Charter Market to Grow USD 803.7 Million by 2030
Montana Families Gain Wider Access to Dependable Well Pumps
Concentrated Solar Power Market to Surge to $28.2 Billion by 2032: Clean Energy Revolution
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.