Komunikaty PR

AsstrA at BreakBulk Europe 2025

2025-04-11  |  00:00

Join AsstrA at Breakbulk 2025

AsstrA Industrial Project Logistics Team will participate in BreakBulk Europe 2025, the premier event for the project cargo and breakbulk industry.

WARSAWA, SWITZERLAND, April 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- AsstrA Industrial Project Logistics Team will participate in BreakBulk Europe 2025, the premier event for the project cargo and breakbulk industry. The event will take place at Rotterdam Ahoy, Netherlands, from May 13 to 15, 2025.

AsstrA invites industry professionals to visit Hall 3, Booth 2M21, where our team will showcase our expertise in project logistics, oversized cargo transportation, and supply chain solutions tailored to heavy industry sectors.

BreakBulk Europe is the leading networking platform for global shippers, carriers, forwarders, and service providers in the breakbulk and project cargo industry. It offers an excellent opportunity to exchange knowledge, discover new market trends, and strengthen business relationships.

“AsstrA Industrial Project Logistics Team is committed to providing seamless and innovative solutions for complex transportation projects. Our presence at BreakBulk Europe 2025 reflects our dedication to staying at the forefront of the industry, engaging with partners, and exploring new opportunities,” said Patrick Richardson, Head of Business Development Management at AsstrA-Associated Traffic AG.

We look forward to meeting industry peers, clients, and partners to discuss innovative logistics solutions and share our experience in delivering successful project cargo operations worldwide.
Meet us at Hall 3, Booth 2M21 at BreakBulk Europe 2025!

Aneta Kowalczyk
AsstrA-Associated Traffic AG
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 08:55:21

JAF Vehicle-Shaped Tissue Case Now Available with Exclusive Mini Container Gift Campaign

HAKUSAN, ISHIKAWA PREF, JAPAN, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Faith Co., Ltd., the company behind the vehicle-themed lifestyle brand CAMSHOP.JP, has launched a special campaign offering an exclusive mini container gift with the purchase of
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 08:55:21

SUZUKI KATANA-Inspired Pizza Cutter 'Pizzacutter-na' Achieves Ranking on Rakuten Marketplace

HAKUSAN, ISHIKAWA PREF, JAPAN, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Faith Co., Ltd., the company behind the vehicle-themed lifestyle brand CAMSHOP.JP, has announced that its officially licensed SUZUKI KATANA-inspired pizza cutter, known as
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 08:55:21

Dancing Robot Santa Claus Now Available from CAMSHOP.JP

HAKUSAN, ISHIKAWA PREF, JAPAN, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Faith Co., Ltd., the company behind the vehicle-themed lifestyle brand CAMSHOP.JP, has announced the release of the "Dancing Robot Santa Claus," a delightful addition to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.