Komunikaty PR

Australia Pathology Lab Services Market 2025: Size, Share, Report | 2033

2025-06-19  |  21:55:06

Australia pathology lab services market size reached USD 10,763.64 Million 2024, is expected USD 24,865.65 Million 2033, growing at a CAGR of 9.75% 2025-2033.

LAZIO, UNITED STATES, June 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- The latest report by IMARC Group, titled “
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-21 | 04:55:05

BOI Launches THECA 2025 to Position Thailand as Asia’s Most Comprehensive Electronics Ecosystem

Opening Ceremony of THECA 2025THECA 2025 ExhibitionsBOI and KCE ExhibitionThailand launches THECA 2025, uniting 250+ firms from 15 nations, driving PCB & electronics ecosystem growth with $20B trade, jobs & innovation. BITEC BANGNA,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-21 | 03:55:15

Arab America Foundation Announces Speakers for CONNECT Empowerment Summit in New York/New Jersey, October 24-25, 2025

Some of the confirmed speakers, more to be updatedCONNECT Empowerment Summit will be held in Teaneck, New Jersey, October 24-25, 2025Arab America Foundation LogoSummit Celebrates Arab American Identity and Leadership at the Nation’s Premier
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-21 | 03:55:15

Hospital-acquired Bedsore and Death Claim Filed Against Alabama Hospitals

02-CV-2025-900228.00Failure to prevent and treat a severe pressure injury highlights poor outcomes without surgical interventionWe need to review the treatment of our client after the identification of a severe hospital-acquired pressure

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.