Komunikaty PR

Automotive RADAR Market Trajectory, from USD 6.3 Billion (2024) to USD 47.7 Billion (2034) with 23.6% Growth

2025-06-19  |  14:55:03

WILMINGTON, NEW CASTLE, DE, UNITED STATES, June 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to a new report published by Allied Market Research, titled, “Automotive RADAR Market,” The Automotive RADAR Market Size was valued at $6.3 billion in 2024, and is estimated to reach $47.7 billion by 2034, growing at a CAGR of 23.6% from 2025 to 2034.

A driving feature has been gaining traction in recent years and governments of various countries are mandating the installation of advanced driving assistance systems (ADAS) to avoid accidents on roads. One of the key applications of ADAS consists of object detection, collision warning, and blind-spot monitoring. Each of these safety features works on radar technology and thus automotive radar plays a key role in advanced driver assistance systems. In addition, a rise in demand for vehicles with ADAS technology is anticipated to propel the growth of the automotive radar market during the Automotive RADAR Market Forecast timeframe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 18:55:08

Wilderness Island Tours, LLC Elevates Icy Strait Hoonah Bear Viewing Tour with Safe Distances, and On-Tour Learning

Wilderness Island Tours enhances Icy Strait Hoonah Bear Viewing Tour with responsible stops, safe distances, and cultural-ecological education.Our tours give guests a chance to experience bears in their natural setting while respecting the land,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 18:55:08

Business Travel Market Navigating Business with CAGR of 9.5% with Revenue of $2.1 trillion by 2031

Business Travel Size, Share, Trend AnalysisBy service, the food & lodging segment is estimated to witness the fastest growth, registering a CAGR of 9.8% during the forecast period. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 18:55:08

First Grand Stevie Award for Vietnam Highlights IOR and EOR Services Breakthrough

ExtendMax becomes Vietnam’s first company to win a Grand Stevie AwardExtendMax Pioneering End-to-End IOR/EOR Services in Vietnam’s Compliance MarketMr. Tran Thanh Phuong (Alex) - Founder & CEO of ExtendMaxExtendMax becomes

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.