Best In Ed, Formally Launches The National School Boards Coalition (NSBC) To Support School Board Members And Partners
NSBC is bringing together school board candidates and elected members nationwide, going beyond just professional development.
The NSBC is poised to be an alternative to the National School Boards Association (NSBA). With increasing demand from school board members for an alternate organization emphasizing quality education, limited government, transparency, and accountability, the NSBC is set to lead a united effort focused on collaborating with parents, educators, and the community to support students in traditional and nontraditional educational settings.
“When board members are well-supported, students can succeed,” said Laura Zorc, President of Best In Ed and former school board chairman. “The goals of the National School Board Coalition are to support and unite members and partners across the nation under the motto 'E Pluribus Unum'—' Out of many, (we are) one.'", "And, we know that many members want to transform education in their communities, but lack the support to challenge the status quo."
Since 2020, Best In Ed has trained parents to run for school board positions, resulting in hundreds of successful wins. This initiative has led to the creation of the school board mentorship program in 2023 and the recent release of a comprehensive 43-lesson professional development curriculum that provides valuable lessons for newly elected and existing members. The culmination of these efforts has led to the official formation of the NSBC, designed to exist in perpetuity.
The NSBC currently mentors over 1,000 school members and continues to grow daily. As school board elections approach, membership is expanding at an impressive rate. A dedicated website is coming soon.
Dr. Karen Hiltz, Vice President of Best In Ed, said, “Over the last five years, we have built a robust support system and network for our members to thrive in their roles, and this is a natural next step for the organization.”
For more information about the National School Boards Coalition and its initiatives, please visit www.BestInEd.org.
Dr. Karen Hiltz
Best In Ed
+1 202-455-9845
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Solar Farm Market to Hit $261 Billion by 2027 | Driven by Clean Energy Demand
Bio-Feedstock Market to Hit $224.9 Billion with Growing at a 6.3% CAGR by 2035 | Fact.MR Analysis
Collagen supplement Market Size Expected To Reach $3,017.6 Million by 2027
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.