Brooklyn-Based Brand Meno Moms Launches to Reclaim and Redefine Midlife for Women Everywhere
Empowering apparel and wellness goods help underrepresented women feel seen, strong, and unapologetically proud during the “pause era.”
NYC, NY, UNITED STATES, August 8, 2025 /EINPresswire.com/ -- Meno Moms, a bold new menopause lifestyle brand founded by a Brooklyn-based mom of two, is challenging outdated stereotypes about midlife. With empowering products, affirming messages, and a design-forward approach, Meno Moms offers a fresh, inclusive voice for women navigating the emotional, hormonal, and identity shifts of the “pause era.”
Meno Moms features original apparel, mugs, candles, and wellness goods designed to uplift, comfort, and celebrate women in midlife and beyond. With statements like “Fueled by Hot Flashes & Hella Wisdom” and “Unapologetically in My Pause Era,” the brand invites customers to embrace the power and complexity of this stage of life.
“I created Meno Moms because I didn’t see myself—or the women around me—reflected in wellness spaces or product design,” said the founder. “Midlife isn’t the dark ages. We’re still on fire.”
More than just a product line, Meno Moms is a growing community movement for underrepresented women who often feel like their stories are missing. Through humor, honesty, and inclusive storytelling, the brand aims to flip the script on aging and provide tools for self-worth and visibility. It champions midlife women empowerment through messaging that reclaims identity and joy in the pause era.
Tamara Rivera to Join 2025 Manila Book Fair with Three Memoirs That Speak to Truth, Healing, and Identity
WRB Exteriors Launches New Website – Premier Siding Contractor Serving Sacramento, Bay Area, and Lake Tahoe
XXIV Launches New twentyfour skincare Brand Featuring Two Patented Technologies
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.