Cocoa and Chocolate Market Size to Worth USD 67.88 billion by 2029 | CAGR of 4.98% during 2025-2029
Key companies covered in the cocoa and chocolate market report are Barry Callebaut, AG, Cargill, Inc., Olam International, and Others.
NY, UNITED STATES, May 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- The global cocoa and chocolate market was valued at USD 46.61 billion in 2021. It is expected to increase from USD 48.29 billion in 2022 to USD 67.88 billion by 2029, registering a CAGR of 4.98% over the forecast period.The market is witnessing steady growth due to the strong performance of the global chocolate confectionery sector. A notable rise in the origin share of global cocoa grindings has supported increased consumption of cocoa-based products. Ongoing product innovations across various food sectors are also contributing to the market's expansion. Chocolate continues to be a dominant flavor in new product launches within the beverage, bakery, and confectionery categories and remains a popular ingredient in sweet and drinkable items. This trend is anticipated to drive market growth moving forward.
Fortune Business Insights™ offers these insights in its comprehensive research report titled “Cocoa and Chocolate Market Size, Share, Growth, and Forecast Report, 2022-2029.”
➤ Get a Free Sample Research PDF:
https://www.fortunebusinessinsights.com/enquiry/request-sample-pdf/cocoa-and-chocolate-market-100075
➤ Report Scope & Segmentation:
♦︎ Market Size Value in 2022: USD 48.29 billion
♦︎ Market Size Value in 2029: USD 67.88 billion
♦︎ Growth Rate: CAGR of 4.98%% (2022-2029)
♦︎ Base Year: 2023
♦︎ Historical Data: 2019-2022
♦︎ Years Considered for the Study: 2018-2029
♦︎ No. of Report Pages: 180
♦︎
DME Service Solutions Names New COO: Chillo Chang to Lead Operations Across Global Hubs
REEcycle to Restart Demonstration Plant to Produce Domestic Magnetic Rare Earth Concentrate After Closing Capital Raise
Starter Credit Cards Market Expected to Surpass $790.27 Billion Worldwide by 2032 with 10.6% CAGR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.