4K TV Market CAGR 16.33 % with Growth USD 762.7 billion Billion by 2033
4K TV Market Top major players in the industry, including.Seiki, LG, Samsung Electronics Co. Ltd., AUO, Haier, Sony Corp., BOE Technology, Philips, Toshiba
4K TV Market size was USD 195.5 billion in 2024 and is projected to touch USD 227.43 billion in 2025 to USD 762.7 billion by 2033, exhibiting a CAGR of 16.33% during the forecast period [2025-2033].
4K TV Market Report Contains 2025: -
Complete overview of the global 4K TV Market
Top Country data and analysis for United States, Canada, Mexico, Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, Australia, Brazil and Saudi Arabia, etc. It also throws light on the progress of key regional 4K TV Markets such as North America, Europe, Asia-Pacific, South America and Middle East and Africa
Description and analysis of 4K TV market potential by type, Deep Dive, disruption, application capacity, end use industry
impact evaluation of most important drivers and restraints, and dynamics of the global 4K TV Market and current trends in the enterprise
Detailed profiles of the Top major players in the industry, including.Seiki, LG, Samsung Electronics Co. Ltd., AUO, Haier, Sony Corp., BOE Technology, Philips, Toshiba, Hisense Electric, TCL, Konka, Sichuan Changhong Electric Co. Ltd., Skyworth Digital Holdings Co. Ltd., Panasonic
Jury Clears Cutter Financial Group
CGrowth Capital Announces Refocus of Infrastructure Resources, Including Steel Products, Titanium, Iron Ore and Vanadium
Bozeman LLC Launches New Camping Gear Brand 'Bozeman Outdoors' with Debut Product: The Bozeman Camping Pillow
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.