Altamonte Baseball Academy All-Stars Earn Back-to-Back U.S. Titles on National Stage
The ABA 12U All-Stars clinched back-to-back national titles, winning the 2025 Cal Ripken World Series U.S. Championship and proving they are among the elite.
ALTAMONTE SPRINGS, FL, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Altamonte Baseball Academy (ABA) 12U All-Stars have secured back-to-back national titles, capturing the 2025 Cal Ripken World Series U.S. Championship and once again proving they are among the nation’s elite.The 2025 season marks the team’s fourth consecutive World Series appearance: finishing second in 2022, third in 2023 and winning the Cal Ripken 11U World Series Championship in 2024. Moving up to a new age division and competing against a field of 42 teams from around the world, the 2025 tournament promised an epic showdown, and the ABA rose to the occasion.
The ABA 12U All-Stars dominated pool play with a 3-0 record, outscoring their opponents 35-2 and earning the U.S. number one seed. They continued their run through bracket play with decisive wins, including a 2-1 thriller over Missouri’s Central Ozarks to clinch the U.S. Championship. The team advanced to face Japan in the World Series final, ultimately finishing as World Series runners-up and U.S. Champions.
Players earned individual accolades, including Player of the Game honors for Fernando Moncada, Colten Rollett, Graham Camara and Cooper Harris; All-World Series First Team selections for Graham Camara and Levi Merritt and the prestigious Gold Glove Award for Fernando Moncada. The full roster, including Adrian Arcano, Graham Camara, Yhosiah Diaz, Cooper Harris, Grant Kuchcinski, Chase Lewis, Owen Lind, Levi Merritt, JR Miller, Fernando Moncada, Colten Rollett, Liam Rustand and Luke Stephenson, delivered an unforgettable team performance marked by skill, determination and unity.
Led by legendary manager Ken Kelly and supported by coaches Justin Harris, Steven Iannini and Kevin Stephenson, the 12U squad’s achievements reflect years of hard work, discipline and passion.
The City of Altamonte Springs and the Altamonte Baseball Academy are incredibly proud to celebrate these back-to-back titles, as this team has established itself as a true dynasty in youth baseball. Their success highlights not only the talent of its players, but also the spirit of the entire community, cementing a legacy that will carry on forever and inspire future ABA athletes to follow in their footsteps.
Diana Lopez
City of Altamonte Springs
+1 407-571-8031
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Arab America Foundation Announces Speakers for CONNECT Empowerment Summit in New York/New Jersey, October 24-25, 2025
Hospital-acquired Bedsore and Death Claim Filed Against Alabama Hospitals
New Bedford Community Health Receives $1.5 Million Lead Gift from The Manton Foundation to Expand Access to Primary Care
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.