Aurora Wellness Group Ltd. Honoured with 2025 Canadian Choice Award for Health
Whitehorse-based mental health clinic recognized for innovative, inclusive care and community impact
WHITEHORSE, YUKON, CANADA, August 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Aurora Wellness Group Ltd., a leading mental health and wellness provider in the Yukon, is proud to announce its designation as the 2025 Canadian Choice Award winner in the category of Health. This recognition reflects Aurora Wellness Group’s dedication to delivering accessible, culturally responsive, and client-centred counselling services that support the well-being of individuals, families, and communities across the territory.Aurora Wellness Group specializes in mental health care, offering individual, couples, family, and group counselling both in-person and via telehealth. The clinic’s team of experienced clinicians provides trauma-informed, neurodiversity-affirming, and culturally safe care, with a strong focus on accessibility through initiatives such as its Pay-What-You-Can counselling program. Aurora is also known for its outreach and community-based programming, delivering workshops, group programs, and mobile mental health services in Yukon communities.
By integrating ethical, evidence-based approaches with a deep commitment to relationship-building and cultural humility, Aurora Wellness Group has become a trusted partner in advancing mental wellness in the North.
In keeping with the spirit of celebrating exceptional local businesses, the nomination period for the 2026 Canadian Choice Award will open on August 19, inviting residents to recognize organizations making meaningful contributions to health and wellness across Canada.
About Aurora Wellness Group Ltd.
Founded and based in Whitehorse, Yukon, Aurora Wellness Group Ltd. is committed to reimagining mental health care, reclaiming wellness, and rebuilding community. Its team of skilled counsellors and clinical supervisors provides safe, respectful, and empowering services that honour each client’s story and strengths. Through innovation, collaboration, and advocacy, Aurora Wellness Group continues to expand access to high-quality mental health care across Canada’s Northern Territories.
Madison B.
Canadian Choice Award
media|canadianchoiceaward.ca| |media|canadianchoiceaward.ca
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tinplate Packaging Market to Reach USD 3,079 Million by 2035 | AJ Packaging, Ball Corporation, Ardagh Group Lead
DisplayRide & Tarsus Partner to Bring the World’s Most Advanced AI Dashcam solution to Canada
RefillGenie’s Affordable Online Prescription Refills Now Available in 47 States
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.