Car Week Passport Launches to Simplify Access to Monterey Car Week’s Top Events
Monterey Car Week Passport offers seamless digital access to four premier events, with General Admission and VIP options available.
Created by Will Elkadi — also known as Mr. Car Week and founder of WhatsUpMonterey and the Monterey Car Week Guide, the region’s top online resource since 2011 — the Passport simplifies the planning and purchasing process for attendees while unlocking unique perks at select events.
Participating events include:
• Automobilia Collectors Expo & Auction (August 11–13 at Embassy Suites Monterey Bay) — featuring three days of world-class vendors and a headlining auction on Tuesday night
• The Paddock (August 15 at Bayonet Black Horse)
• Concorso Italiano (August 16 at Bayonet Black Horse)
• Monterey Motorsports Festival (August 16 at Monterey County Fairgrounds)
Guests can choose from general access or VIP-level experiences that include premium lounge areas, collectible memorabilia, wine tastings, and enhanced hospitality. All tickets are fulfilled digitally. Each participating event will email your ticket directly closer to event week.
“Car Week is magical, but for many, it’s overwhelming,” said Will Elkadi, Founder of Car Week Passport and WhatsUpMonterey. “The Passport was designed to make it easier, more exciting, and more personal. It’s a new way to experience Monterey Car Week — curated and seamless.”
The program also represents a rare and collaborative effort across the Peninsula’s major event organizers.
“This kind of alignment is exactly what the Car Week community has needed,” said Tanya Kosta, Chairman of Concorso Italiano. “When we put the guest first, everyone benefits.”
“The Passport isn’t just a bundle — it’s a shared vision,” said Paolo Manca, Founder & CEO of Monterey Motorsports Festival. “MMF is proud to be part of this collaborative effort that celebrates community, inclusivity, and the passion that defines Monterey Car Week. Together, we’re raising the bar.”
Early access is now open with limited-time pricing before July 1. Both General Admission and VIP packages are available at CarWeekPassport.com.
Media Relations
eLab Communications
+1 831-375-7600
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

President Biden and Governor Beshear Honor Music Executive Bryant Reid with Lifetime Achievement Awards
Anthony F. Cordeiro Charitable Foundation Awards $19,400 to Five Local Nonprofits
Produced Water Treatment Market to Reach US$ 216.5 Bn by 2035, Driven by Tech Advancements and Opportunities | TMR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.