CEO of Investornomy; Dr. Linda Pajoel Presents Voices of Impact: A Special Feature on Women Who Lead
A powerful conversation series highlighting resilience, innovation, and legacy through the eyes of five women entrepreneurs.
This special feature includes intimate conversations with:
--Smriti Pratishruti, founder of PawzNDogz, whose innovative snuffle mats are revolutionizing canine enrichment globally.
--Nasim Naderi, co-founder of INTOCHARGE, an engineer-entrepreneur driving sustainability through EV infrastructure and solar energy.
--Sumera Mughal, CPA, founding partner at Axil Alliance, breaking barriers in the male-dominated finance world with elite licenses across Canada, the US, and the UK.
--Josephine Sindani, founder of JS Group, who rose from homelessness to become a construction magnate managing over 147 properties.
--Dr. Jie Xu, PhD, founder of My Powerful Life, blending neuroscience and AI to empower immigrant and women entrepreneurs toward strategic growth.
“Too often, we overlook the builders behind bold brands. These women are more than entrepreneurs—they are movement makers,” says Dr. Linda.
This release marks a moment of recognition for not just individual success, but the collective momentum of women stepping boldly into leadership—shaping economies, communities, and culture.
For inquiries, please contact:
Olivia Morgan
Investornomy Inc
admission@investornomy.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Retirement Tax Consultants Announces IRS-Sanctioned Roth Conversion Strategy to Avoid RMDs While Slashing Taxes by 35%
A New Chapter: Legno Bastone Wide Plank Flooring Gallery Opening
'Happy as Larry' Selected for Worcester Film Festival 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.