CHÂTEAU MALARTIC-LAGRAVIÈRE RETURNS AS OFFICIAL WINE SUPPORTING PARTNER OF THE 2025 TRIBECA FILM FESTIVAL
The Tribeca Film Festival is an annual event held in New York City, which was initiated to re-inspire lower Manhattan after the 9/11 World Trade Center attacks. It celebrates several narratives in various forms, such as films, television, music, art, and immersive programming.
Château Malartic-Lagravière Red 2016, along with DiamAndes Grande Réserve Chardonnay 2022—the family’s Argentinian domaine—were served at the Filmmakers Welcome Party on June 6, 2025 at the iconic Bowery Hotel, marking the festival’s official kickoff and welcoming actors, directors, and producers from across the global film industry.
With this renewed collaboration, the Bonnie family reaffirms their belief in the deep and lasting bond between fine wine and cinematic storytelling. In addition to its long-standing presence at the American Cinematheque Awards since 2019, Château Malartic-Lagravière has also been the wine sponsor of major cultural institutions such as the amfAR Gala in Palm Beach, which it supported for the second time in March 2025. Its wines have also made on-screen appearances in Emily in Paris, Death on the Nile, and Taken II.
About Château Malartic-Lagravière
Grand Cru Classé de Graves, Château Malartic-Lagravière is renowned for producing wines of great precision, elegance, and balance. Located in Léognan near Bordeaux, the estate lies on a historic, gravel-rich terroir that yields wines with depth, character, and strong aging potential.
Since Alfred and Michèle Bonnie acquired the estate in 1997, Malartic has become a benchmark for sustainability and innovation. Today, under the direction of their children Véronique and Jean-Jacques, the Bonnie Family Estates span nearly 500 acres, including Château Gazin Rocquencourt (Pessac-Léognan) and Bodega DiamAndes (Mendoza, Argentina).
Driven by a terroir-focused vision for almost three decades, the family has established Malartic as a reference for environmentally conscious viticulture, refined wine tourism, and a strong presence on the world’s top gastronomic tables.
Claire Loder
IT Public Relations
+1 212-941-5595
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Bath Garden Center Offers Community Event for Families Offering Farm Animal Education for All Ages
Palms Up Leadership by Rich C. Plumery Redefines Leadership for the Modern Workplace
Lounge Lizard Worldwide Unveils 2025 Guide to Identifying and Preventing Black Hat SEO Threats
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.