Circle & Square Auto Care Joins the Automotive Management Network
Circle & Square Auto Care in Port Hadlock-Irondale, WA, joins the Automotive Management Network, affirming its commitment to high standards.
Circle & Square Auto Care (NASDAQ:CAS)
PORT HADLOCK-IRONDALE, WA, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Circle & Square Auto Care Joins the Automotive Management Network
Circle & Square Auto Care, a locally trusted repair shop with over four decades of service in Jefferson County, has joined the Automotive Management Network. The membership reflects the shop’s ongoing commitment to professional development, operational excellence, and customer-focused service.
The Automotive Management Network connects repair shops and service providers across the nation, providing access to shared resources, training, and industry insights. By joining, Circle & Square Auto Care gains new opportunities to adopt leading practices and strengthen its reputation for transparency and quality workmanship at its shop located at 10953 Rhody Dr, Port Hadlock-Irondale, WA 98339, United States.
A Word from the Owner
“Joining the Automotive Management Network strengthens our ability to stay aligned with best practices and deliver the highest level of service to our community,” said Nate Patton, owner of Circle & Square Auto Care.
About Circle & Square Auto Care
Located at 10953 Rhody Dr, Port Hadlock-Irondale, WA, Circle & Square Auto Care is a locally owned and operated repair shop dedicated to honest and reliable automotive service. With ASE-certified technicians, the shop provides diagnostics, preventive maintenance, and full-service repairs across domestic, Asian, and European brands. Known for its integrity, technical expertise, and customer-first approach, Circle & Square Auto Care continues to serve the community with dependable auto care solutions.
For more information, visit www.circleandsquare.com.
Nate Patton
Circle & Square Auto Care
+1 360-385-2070
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

President Biden and Governor Beshear Honor Music Executive Bryant Reid with Lifetime Achievement Awards
Anthony F. Cordeiro Charitable Foundation Awards $19,400 to Five Local Nonprofits
Produced Water Treatment Market to Reach US$ 216.5 Bn by 2035, Driven by Tech Advancements and Opportunities | TMR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.