Circus 1903 Celebrates Its 600th Performance in Its Final Show of the Tour in Jeddah

The performers of Circus 1903 captivate the audience with breathtaking acts, blending classic circus artistry and modern theatrical flair during their final Jeddah show

The Ringmaster of Circus 1903 shares a magical moment on stage with a young audience member, bringing charm, laughter, and wonder to the final Jeddah show
Circus 1903 celebrated its 600th show with a spectacular final performance in Jeddah, thrilling audiences with classic circus acts and modern theater magic
JEDDAH, SAUDI ARABIA, June 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- The world-renowned "Circus 1903" troupe concluded its dazzling run at the Abadi Al-Johar Arena, under the sponsorship of Jeddah Season and organized by Benchmark Company. The group delivered seven successful public performances during the Eid Al-Adha holiday, culminating in a special celebration of their 600th global show, which coincided with the final day of their shows in Jeddah—receiving enthusiastic applause from the audience.The performances offered an exceptional family-friendly atmosphere filled with excitement and joy. The audience was fully engaged, responding with applause and cheers to the diverse circus acts, while the troupe's interaction with attendees added a unique touch that elevated the viewing experience.
The entertainment extended beyond the stage, with accompanying facilities designed to provide a complete visitor experience. On-site restaurants and cafés were available, along with a VIP area offering Saudi coffee, hospitality, a popcorn corner, and beverages—allowing children and families to enjoy the event comfortably.
Circus 1903 is considered one of the world’s premier troupes, blending the charm of classic circus acts with cutting-edge stage technology. Their performances in Jeddah attracted a wide audience, adding to the continued success of Jeddah Season in hosting top-tier global entertainment events.
ابراهيم حبتر
بنش مارك
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

BOI Launches THECA 2025 to Position Thailand as Asia’s Most Comprehensive Electronics Ecosystem
Arab America Foundation Announces Speakers for CONNECT Empowerment Summit in New York/New Jersey, October 24-25, 2025
Hospital-acquired Bedsore and Death Claim Filed Against Alabama Hospitals
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.