EISA'S LIFESTYLE MAGAZINE CONFIRM RUNNING FEATURES ON SPECIALIST SYDNEY BUILDING COMPANIES TO START IN JUNE
Eisa's Lifestyle Magazine confirmed Interest in construction matters has grown & they commence features on specialist building companies the last week in June.
SYDNEY, NSW, AUSTRALIA, June 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- The team at Eisa's Lifestyle Magazine have been extremely impressed with Sydney based Shop Awning Repairs Sydney. They carry out an array of awning repairs that is completed to the highest of standards with them being a licensed builder (Builders licence no: 196494C) and have over 30 years of construction experience in Australia.Awning repairs they undertake include corrective work on electric shop awnings, awning rectification, inspections and structural certifications. Ahead of the feature articles, learn more about Shop Awning Repairs Sydney and their extensive range of awning services by visiting their website here: https://www.shopawningrepairssydney.com.au/retail-awnings
Malcolm Smith, Content Editor at Eisa's Lifestyle Magazine said this in his interview with 2006 Media, “We have been experiencing great growth in visitors to our online magazine over recent years. We have listened to the feedback survey from our website visitors as to the content and experience they seek. We have seen the importance of also staying at the leading edge of technology to keep in touch with our clients the way they expect and to communicate in the best way possible the array of information we provide to our website visitors.”
The blog has been in operation for over 5 years and is committed to meet client needs both in the information they provided readers and technology they use. The leading Australian online lifestyle magazine has a long history of regularly featuring Australian industry sectors and companies.
About Eisa's Lifestyle Magazine
Eisa's Lifestyle Magazine is a leading Australian online lifestyle magazine site for the discerning reader on the web on all things from health, fitness, home and garden matters right through to tips for selecting a business coach or cosmetic dentist. Something for everyone.
Malcolm Smith
Eisa's Lifestyle Magazine
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Chemical Enhanced Oil Recovery (EOR) Market Analysis: Emerging Trends and Strategic Developments
IBA Group and Berexia Payment Launch SoftPOS in Morocco
Scoop Wholefoods Brings Organic Living to Every Emirate
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.