Komunikaty PR

EVER Announces Debut Album 'BREATHE'

2025-08-20  |  07:55:06

EVER debut album BREATHE

Produced by Rob Cavallo (Grammy award winning producer, famous for Green Day, Paramore and others), BREATHE is this UK band's debut project.

We put everything we have into this record. Working with Rob Cavallo in LA pushed us to new levels we never thought we could reach. BREATHE is who we are.”
— EVER

CLEETHORPES, ENGLAND, UNITED KINGDOM, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Rising from the UK's East Coast, teenage rock band EVER are set to make their mark with the release of their debut album BREATHE, arriving August 22, 2025. Produced by legendary Grammy Award winning producer Rob Cavallo (Green Day, My Chemical Romance, Paramore), the 8 song album showcases the raw energy and undeniable talent of 17 year old Isaac Stratford, Max McNiven and Isaac's older brother Connor Stratford.

Despite their young age, EVER are already proving themselves as one of the most exciting new voices in alternative rock. BREATHE captures their coming of age journey with soaring hooks, gritty guitars, and emotionally charged lyrics that feel both fresh and timeless.

"We put everything we have into this record," the band says. "Working with Rob in LA pushed us to new levels we never thought we could reach. BREATHE is who we are."

Managed by Lisa & Rob Cavallo at Done Deal Management and represented for live bookings by Haydn Britland at Northern Music Live, EVER are preparing to bring their electrifying live show to audiences across the UK and beyond. With BREATHE, Ever are not just introducing themselves, they're declaring their arrival.

ALBUM: BREATHE
RELEASE DATE: AUGUST 22, 2025
PRODUCED BY: ROB CAVALLO
MANAGEMENT: LISA CAVALLO & ROB CAVALLO, DONE DEAL MANAGEMENT
BOOKING AGENT: HAYDN BRITLAND, NORTHERN MUSIC LIVE
FOR INQUIRIES, INTERVIEWS, OR REVIEW COPIES, PLEASE CONTACT:
LISA@DONEDEALMGMT.COM
HAYDN@NORTHERNMUSIC.CO.UK
FOLLOW EVER:
@everbandofficial_

Lisa Cavallo
DONE DEAL MANAGEMENT
+1 310-613-9325
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 13:55:06

Artificial Intelligence in Cybersecurity Market Set to Transform Threat Detection and Risk Management

Artificial Intelligence In Cybersecurity MarketAI in cybersecurity enhances threat detection, automates defense, and empowers organizations to combat evolving digital risks.NEWARK, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- The
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 13:55:06

Rising Vehicle Software Integration Drives Automotive OS Market to USD 20.4 Billion by 2032

AlliedAutomotive operating systems are the backbone of next-generation vehicles, enabling connectivity, safety, and autonomy in the evolving mobility landscape. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to a
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 13:55:06

CAGR of 3.5% | Alpaca Fiber Market Size, 2025 | Growing Demand and Business Outlook by 2031

Alpaca Fiber Industry AnalysisThe global alpaca fiber market is projected to reach $1.2 billion by 2031, growing at a CAGR of 3.5% from 2022 to 2031. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Allied Market Research

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.