FROM SHOWROOM TO SCHOOLROOM: SHEEHY DRIVES COMMUNITY SUPPORT FOR STUDENTS
Annual effort kicks off July 28 across the Mid-Atlantic with 30 participating dealerships
FAIRFAX, VA, UNITED STATES, July 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- The countdown to the new school year is on—and Sheehy Auto Stores is helping students across the Mid-Atlantic gear up for success. From Monday, July 28 through Monday, August 11, Sheehy’s annual School Supply Drive will collect new, unused classroom essentials to benefit local students and schools in need.
With 30 participating dealerships throughout Virginia, Maryland, and Washington, D.C., the company is calling on customers, employees, and neighbors to drop off backpacks, notebooks, pencils, tissues, and more to help make the back-to-school season brighter for thousands of children.
“We believe that a strong start to the school year begins with strong community support,” said Vince Sheehy, President of Sheehy Auto Stores. “This annual effort is one small way we can help ensure that every student heads back to class ready to learn and grow.”
The drive welcomes donations of brand-new school supplies, including:
• Backpacks: new, unused
• Paper: lined, copy, construction, notebooks
• Writing tools: #2 pencils, pens, crayons, colored pencils, highlighters, markers
• Classroom staples: folders, binders, glue sticks, scissors, calculators, rulers
• Hygiene essentials: tissues, sanitizing wipes, hand sanitizer
Donations can be dropped off at any Sheehy Auto Stores dealership throughout Virginia, Maryland, and Washington, D.C., including dealerships in the Richmond, Northern Virginia, Fredericksburg, Annapolis, and Hagerstown areas.
To find the nearest dealership, visit www.sheehy.com and click “Locations.”
About Sheehy Auto Stores
Sheehy Auto Stores is one of the top 30 private dealer groups in the nation, with 30 locations representing 14 automotive brands across Virginia, Maryland, and Washington, D.C. Founded in 1966, the family-owned company is committed to building lasting relationships with its customers and communities through trust, service, and support. Learn more at www.sheehy.com.
Hillary Reynolds
Polin PR
+1 954-815-1186
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Chemical Enhanced Oil Recovery (EOR) Market Analysis: Emerging Trends and Strategic Developments
IBA Group and Berexia Payment Launch SoftPOS in Morocco
Scoop Wholefoods Brings Organic Living to Every Emirate
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.