Gas Insulated Switchgear Market Set for Steady Growth, Hitting $35.2 Billion by 2032
Global GIS market growth driven by rising electricity demand, efficient transmission needs, and adoption of SF6-free tech for sustainable energy.
WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Gas Insulated Substation Market to Reach $114.1 Billion, Globally, by 2033 at 16.7% CAGR: Allied Market ResearchThe global gas insulated substation market is experiencing growth due to several factors such as the rising global electricity consumption and the need for efficient power transmission systems fuel the demand for advanced GIS solutions. Additionally, increased adoption of SF6-free technology, like g³ gas, drives the GIS market by reducing greenhouse gas emissions and supporting sustainable energy initiatives.
Allied Market Research published a report, titled, "Gas Insulated Substation Market by Voltage (Medium, High, Extra-High and Ultra-High), Installation (Indoor and Outdoor), End-User (Power Distribution, Transmission, Generation and Infrastructure): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033". According to the report, the gas insulated substation market was valued at $25.9 billion in 2023, and is estimated to reach $114.1 billion by 2033, growing at a CAGR of 16.7% from 2024 to 2033.
Download PDF Brochure: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/A304202
3D printing in healthcare market set to hit $5.84 billion worldwide by 2030, advancing at a 20.1% CAGR.
PET Preform in Australia Market Analysis of Rising Business Opportunities by 2031 | AMR
By 2030, the electrophysiology market is anticipated to witness robust growth at a CAGR of 14.4%.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.