HiCamp Partners Joins EasyDMARC’s MSP Program to Enhance Email Security and Deliverability for Clients
DOVER, DE, UNITED STATES, April 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- EasyDMARC, a vendor of the cloud-native email security and deliverability platform, announced today a strategic partnership with HiCamp Partners, a leading email marketing agency, based in New York, USA.
This partnership will help HiCamp Partners protect their clients' email domains from being used for phishing and other fraudulent activities, as well as improve their email deliverability rate.
Email security has become a significant concern for businesses of all sizes as cyberattacks, such as phishing and spoofing, are becoming increasingly sophisticated. Verizon DBIR mentions that 93% of all successful cyberattacks begin with a phishing email.
In light of this, HiCamp Partners has taken a proactive approach to help its clients secure their email domains and protect their sensitive information.
“At HiCamp Partners, ensuring flawless email deliverability is a top priority for our clients. EasyDMARC has been instrumental in streamlining authentication protocol setup and optimization, helping us fix DNS misalignments that could otherwise block crucial emails. Their platform makes what can be a complex process significantly more manageable, allowing us to focus on driving results for eCommerce brands., ” said Nolan Butler, Co-Founder at HiCamp Partners.
"We are thrilled to welcome HiCamp Partners to our growing partner network. Their commitment to delivering exceptional IT services and support to their clients aligns perfectly with our mission to make email safer for everyone," said Gerasim Hovhannisyan, CEO of EasyDMARC.
The DMARC standard enables the automatic flagging and removal of receiving emails that are impersonating senders’ domains. It is a crucial way to prevent outbound phishing and spoofing attempts.
About HiCamp Partners
HiCamp Partners is a lifecycle marketing agency specializing in email and SMS for eCommerce brands. The company focuses on optimizing deliverability, crafting high-converting campaigns, and building retention strategies that drive long-term revenue.
www.hicamp.co
About EasyDMARC
EasyDMARC is a cloud-native B2B SaaS to solve email security and deliverability problems in just a few clicks. With advanced tools, such as its AI-powered DMARC Report Analyser, DMARC, SPF, DKIM cloud management solutions, and email source reputation monitoring, EasyDMARC’s platform helps customers stay safe and maintain the health of their domains without risk.
www.easydmarc.com
Anush Yolyan
EasyDMARC Inc.
+1 8885635277
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Buy A Site Plan Introduces Free Revisions for Every Site Plan and Plot Plan Service
S.C. Department of Natural Resources removes abandoned Navy torpedo-retriever boat from Lowcountry waterway
Rodeo Realty Presents Rhea Scott’s (Little Minx) Spanish Retreat in West Hollywood — Daughter of Ridley Scott
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.