icogz Partners with Almoayyed Computers Middle East to Accelerate Agentic Al Adoption Across MENA
icogz partners with ACME Technologies to accelerate autonomous AI adoption, delivering next-gen business intelligence across MENA.
The partnership empowers ACME to deliver icogz's comprehensive suite of autonomous intelligence solutions to enterprise and government clients throughout the region.
At the heart of this offering lies Aryabot", icogz's proprietary Al engine trained on over 200 sophisticated algorithms, which enables organizations to transcend traditional analytics limitations by unifying fragmented data sources, executing self-driven diagnostics, and generating predictive insights through natural language interactions via the intuitive Ask icogz interface.
This collaboration strategically targets high-growth sectors, including telecommunications, banking, infrastructure, and public services, industries where the appetite for scalable, Al-driven decision-making capabilities continues to surge as organizations seek competitive advantages in an increasingly complex business landscape. "ACME's regional presence and deep vertical expertise make them the ideal partner to help enterprises unlock transformative value through Agentic Al," said Amit Tripathi, CEO of icogz.
"This collaboration accelerates our vision of delivering next-generation business intelligence across the MENA region." "This partnership represents our commitment to bringing cutting-edge Al solutions that drive real business transformation across the region," said S.M. Hussaini, CEO of ACME.
"We see tremendous potential for icogz's Agentic Al platform to revolutionize how our clients approach data-driven decision making, particularly in sectors where rapid, accurate insights can create significant competitive advantages."
With this alliance, icogz continues its momentum as a category-defining platform for Agentic Al — empowering organizations to move beyond dashboards and into autonomous, insight-driven execution.
Amit Tripathi
icogz Technologies Ltd
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artificial Intelligence in Cybersecurity Market Set to Transform Threat Detection and Risk Management
Rising Vehicle Software Integration Drives Automotive OS Market to USD 20.4 Billion by 2032
CAGR of 3.5% | Alpaca Fiber Market Size, 2025 | Growing Demand and Business Outlook by 2031
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.