It’s Time for Girl Talk: Pamela Morgan Returns to the Stage with a Two-Night Only Cabaret
Directed by award-winning cabaret veteran Mark Nadler, Girl Talk blends Pamela Morgan’s signature storytelling flair with sultry vocals and an irresistible mix of Broadway and pop classics — all centered around the modern woman’s perspective. With sharp humor, heartfelt anecdotes, and her signature sparkle, Morgan invites audiences into her world for an unforgettable evening of laughter, glamour, and girl power.
This latest show follows the tremendous success of Pamela’s previous sold-out performances, including her acclaimed cabaret A Singular Sensation, also at the Laurie Beechman Theatre. A performer at heart, Morgan originally moved from Texas to New York to pursue a career in dance and musical theater. She starred in touring musical revues, danced in industrial shows and staged mini-Broadway musicals.
Before cabaret took center stage, Pamela made her mark in the culinary world. A graduate of the New York Restaurant School, she launched the beloved Flavors Catering and Carry-Out in Manhattan’s Flatiron District. Her reputation quickly soared. She later became a culinary consultant for Neiman Marcus and authored the bestselling cookbook Pamela Morgan’s Flavors (Viking Penguin).
As the founder and CEO of Pamela Morgan Lifestyle, she now curates’ exclusive luxury experiences, from elegant soirées in the Hamptons to unforgettable events in Manhattan. Her digital brand—including her blog Flirting with Flavors, YouTube channel (with over 350,000 views), social media platforms, and ebooks—has built a devoted audience eager for her signature mix of food, fun, and flair.
Show Details:
What: Pamela Morgan’s “Girl Talk” – A One-Woman Cabaret Show
When: Wednesday, June 11th & Thursday, June 12th, 2025 at 7:00pm
Where: Laurie Beechman Theatre, 407 West 42nd Street, New York City
Tickets: $35 cover + $25 food/beverage minimum
Reservations: www.thebeechman.com/events/pamela-morgan
About: Pamela Morgan
Lifestyle and Entertaining Expert Pamela Morgan is the founder and CEO of Pamela Morgan Lifestyle, her brand that features delicious, lively and engaging cooking, entertaining and travel content across a multitude of channels.
Pamela has been at the forefront of creating luxury experiential events and social media and video content, sharing the intimate and connecting language of food and its ability to season and nurture our emotions. Her monthly blog, Flirting with Flavors, her YouTube channel with over 350K views, her newsletter, ebooks, recipes and her cabaret show continue to delight and inform.
For over twenty years Pamela Morgan’s Flirting with Flavors, a special events and culinary company serving both New York City and the Hamptons, has planned and produced the event experience for non-profit charity galas, private gatherings and exclusive events.
For information about Pamela Morgan Lifestyle, visit: www.pamelamorganlifestyle.com
IG: @pamelamorganlifestyle | F: FlirtingWithFlavors | X/T: @PamFlavors | Y: @Flirtingwithflavors
Norah Lawlor
Lawlor Media Group, Inc.
+1 212-967-6900
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artificial Intelligence in Cybersecurity Market Set to Transform Threat Detection and Risk Management
Rising Vehicle Software Integration Drives Automotive OS Market to USD 20.4 Billion by 2032
CAGR of 3.5% | Alpaca Fiber Market Size, 2025 | Growing Demand and Business Outlook by 2031
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.