Mt. SAC Early College Academy Announces Appointment of Nathan Slaymaker as New Principal
Most recently, Mr. Slaymaker served as Assistant Principal at Temple City High School, where he developed and implemented programs supporting academics, mental health, and career pathways. In this role, he also supervised staff and oversaw essential school operations. Before his work as Assistant Principal, he served as a school counselor for both Temple City High School and the TCUSD Adult Transition Program, providing academic guidance, career counseling, and crisis intervention.
Earlier in his career, Mr. Slaymaker taught all levels of math as a Math Teacher and Department Chair, served as a Teacher of the Visually Impaired, leading the SELPA program for visually impaired students, and coordinated the Link Crew student leadership and mentorship program.
“We are excited to welcome Mr. Slaymaker to Mt. SAC Early College Academy,” said Superintendent Dr. Emy Flores. His depth of experience as a teacher, counselor, and administrator demonstrates a genuine commitment to students. We look forward to the positive impact his leadership will bring.”
Mr. Slaymaker holds a PPS Credential and a Master of Arts in Education from Concordia University. He also earned a Single Subject Credential in Mathematics from National University, an Education Specialist Credential from California State University, Los Angeles, and a Bachelor of Arts in Youth Ministry from Azusa Pacific University.
“On behalf of the WCUSD Board of Education, I am proud to welcome Nathan Slaymaker as the new principal of Mt. SAC Early College Academy. His dedication to student success, collaborative leadership style, and passion for innovative learning will help guide our school community to even greater achievements. We look forward to the positive impact he will make on our students, staff, and families.”
Johanna Villareal
West Covina Unified School District
+1 626-939-4600
jvillareal|wcusd.org| |jvillareal|wcusd.org
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artificial Intelligence in Cybersecurity Market Set to Transform Threat Detection and Risk Management
Rising Vehicle Software Integration Drives Automotive OS Market to USD 20.4 Billion by 2032
CAGR of 3.5% | Alpaca Fiber Market Size, 2025 | Growing Demand and Business Outlook by 2031
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.