Naples Soccer Academy Partners with CMGK to Empower Female Athletes
The Casey Murphy Goalkeeping Camp will bring together aspiring youth soccer players from across the United States
"I’m extremely grateful to have Naples Soccer Academy sponsor 2 athletes at our upcoming CMGK camp, which allowed 2 underprivileged players to attend," said Casey Murphy. "Our mission is to give young players access to professional-level training while building confidence and leadership on and off the pitch. I can’t wait to meet these athletes and help them take their game to the next level."
The Casey Murphy Goalkeeping Camp will bring together aspiring youth soccer players from across the United States. Beyond advanced technical training, the event includes sports psychology sessions, Q&A's with professionals, and college recruitment guidance—all designed to foster confidence, skill, and leadership both on and off the field.
“Casey Murphy’s organization, CMGK—along with her weekly outreach emails, high-caliber play on the pitch, and community involvement off the pitch—has inspired young athletes both nationally and internationally to dream bigger, work harder, and lead with purpose,” said Jason Gruner, Executive Director of Naples Soccer Academy.
NSA continues to expand its footprint across Southwest Florida with year-round training, summer intensives, and mentorship led by collegiate and professional female athletes. The academy remains dedicated to being 100% club-neutral—supporting athletes regardless of their club affiliation—so that every female player has access to resources that empower them to succeed on and off the pitch.
About: Casey Murphy and CMGK
Casey Grace Murphy (born April 25, 1996) is an American professional soccer goalkeeper for the North Carolina Courage of the National Women’s Soccer League (NWSL) and the United States Women’s National Team. A 2024 Olympic Gold Medalist and 2023 FIFA Women’s World Cup team member, Murphy has earned recognition as one of the top goalkeepers in the world.
Casey co-founded CMGK (Chris Mirabelli & Casey Murphy), an organization dedicated to empowering youth athletes through elite soccer clinics, mentorship, and community initiatives. CMGK’s mission is to provide world-class training experiences while instilling confidence, leadership, and a love for the game in every athlete it serves.
About: Naples Soccer Academy (NSA) is a club-neutral 501(c)(3) (EIN-99-2663889) nonprofit, dedicated solely to advancing female youth soccer training as well as development in Southwest Florida. NSA provides elite-level soccer instruction led by collegiate and professional athletes, with a mission to empower youth female athletes both on and off the pitch
Jason T. Gruner
Naples Soccer Academy Corporation
+1 239-272-1082
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

President Biden and Governor Beshear Honor Music Executive Bryant Reid with Lifetime Achievement Awards
Anthony F. Cordeiro Charitable Foundation Awards $19,400 to Five Local Nonprofits
Produced Water Treatment Market to Reach US$ 216.5 Bn by 2035, Driven by Tech Advancements and Opportunities | TMR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.