NATCOM: Natcash impulsa las finanzas digitales en Haití con un ecosistema de pagos seguro y diverso
Los usuarios de Natcash pueden pagar facturas de electricidad, agua, televisión por cable e internet con solo unos clics. Las compras en comercios afiliados a Natcash son rápidas, seguras y sin efectivo. Además, el monedero permite transferencias inmediatas entre usuarios, facilitando el apoyo económico entre familias.
Con una red nacional de más de 3.000 agentes, los usuarios pueden ingresar o retirar dinero en efectivo de forma segura, sin importar si viven en zonas urbanas o rurales. Esta infraestructura refuerza el compromiso de NATCOM con la expansión del acceso financiero digital en Haití.
“Estamos construyendo un ecosistema financiero sostenible donde cada haitiano pueda acceder y utilizar servicios financieros modernos con facilidad y confianza”, afirmó Jean Marc Durosier, Director de Marketing de NATCOM.
Acerca de Natcom
Fundada en 2011 como una empresa conjunta entre Viettel Group y el gobierno haitiano, Natcom se ha convertido rápidamente en el principal proveedor de telecomunicaciones de Haití, conocido por su extensa infraestructura, conectividad confiable y servicios enfocados al cliente. Comprometida con la responsabilidad social y el avance tecnológico, Natcom sigue innovando y expandiéndose para cerrar las brechas en servicios de comunicación y financieros en todo Haití.
Más información en: www.natcom.com.ht
Tobias Nguyen
Cava Solution
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

From Author Jake Pixley Comes The Long Awaited Book, The Candy Profile II Where Books Are Sold on 10/01/2025
Fasoo Poised for Market Growth as Demand Surges for Intelligent Data-centric Backup Against Ransomware
New Book Champions Better, Safer Target Date Funds, Especially for Baby Boomers
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.