Own The Day: The Black Friday Lifestyle Brand is Now Available for Acquisition
With a suite of proprietary products and media experiences already developed, Black Friday Lifestyle is not just a brand - it's a movement. The company behind the campaign is now inviting corporations, retailers, and entertainment giants to take exclusive ownership of this once-in-a-generation opportunity.
The Black Friday Lifestyle Ecosystem Includes:
* Black Friday Select - A generative AI shopping assistant to guide consumers through deals all year long (name).
* Black Friday Loyalty Rewards Card - A points-based campaign that keeps shoppers engaged year-round and spikes holiday traffic.
* Black Friday Plush (AI Powered Doll) - A holiday powered collectible powered by smart features for kids, adults and collectors alike.
* For more please visit our website at www.bfcharacter.com
Why This Matters:
"Whoever owns Black Friday Lifestyle won't just participate in the holiday season - they'll own the day, " said Emory Williams, President of Empire License, Inc. "Every time Black Friday is mentioned, this brand becomes the mental shortcut - the emotional connection for millions of shoppers."
This intellectual property is available for exclusive acquisition, allowing one company to dominate seasonal mindshare, supercharge customer engagement, and become the face of holiday commerce across retail, AI, entertainment, and loyalty marketing.
An Invitation to Retailers & Media Leaders:
Whether you are an Amazon, Apple, Walmart, Disney, Target, Macy's or another visionary company - this is your chance to command the holiday season like never before. The Black Friday Lifestyle is ready to scale, license, and deliver an unforgettable omnichannel experience.
Acquisition Inquiries & Investment Details:
To receive the confidential investment brief, valuation sheet, and full pitch materials contact: Emory Williams President & CEO, Empire License, Inc. www.bfcharacter.com 305-407-6010 Email: elwill1@yahoo.com
Emory L Williams
Empire License, Inc.
+ +1 305-407-6010
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Nagual Almost a Demon by Raúl Nicolás Camacho Explores the Intersection of Ancient Spiritual Practices
Sam Sammane Urges Experts to Join Trelexa’s 'Life IPO' Initiative and Collaborate to Become Bestselling Authors
Kappa Alpha Psi Foundation Announces 2025 Military and Veterans Affairs Committee Honorees
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.