Partner Real Estate Ranked #1 in SGV, Top 3 in CA, and Top 15 Nationwide by 2025 RealTrends Rankings
The rankings, produced in collaboration with The Wall Street Journal and now live on RealTrends.com, recognize the top 1.5% of agents and teams across the U.S. based on verified residential sales data.
Partner Real Estate achieved:
880 residential transaction sides closed
$750.68 million in verified sales volume
#3 in California by Volume
#4 in California by Sides
#13 Nationally by Volume
#36 Nationally by Sides
This milestone places Partner Real Estate in the upper echelon of high-performance teams recognized in The Thousand—RealTrends' annual list of the top agents and teams nationwide, featured by The Wall Street Journal.
“Being ranked #1 in San Gabriel Valley and among the top in California and the U.S. is more than a number—it’s a testament to the commitment, consistency, and systems that drive everything we do,” said Rudy Lira Kusuma, CEO of Partner Real Estate. “We’re not just building a team; we’re building a movement powered by results and rooted in service.”
Despite ongoing challenges in the market—including elevated mortgage rates, tight inventory, and industry uncertainty—Partner Real Estate continued to grow its presence and production across the region. The firm’s success is powered by its agent-first model, which includes daily coaching, full-time inside sales support, administrative infrastructure, and exclusive access to the Instant Offers Exchange (IOX) platform.
In addition to high-level production, Partner Real Estate is known for its unique team culture, collaborative approach, and commitment to community-driven service. Agents are equipped with systems that eliminate the need for cold calling or door knocking, allowing them to focus on client service and conversion.
“Our agents are thriving because they have the support, the tools, and the partnership to perform at their highest level,” Kusuma added. “That’s what makes us the best in San Gabriel Valley—and one of the best anywhere.”
About Partner Real Estate
Partner Real Estate is a high-performance brokerage based in Southern California. Known for its agent-first systems, proprietary platforms, and culture of partnership, the firm helps agents and teams grow through leads, training, technology, and full-service support. Partner Real Estate is redefining the future of real estate—starting in the San Gabriel Valley.
RUDY LIRA KUSUMA
Partner Real Estate
+1 626-789-0159
rudy|partner.realestate| |rudy|partner.realestate
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

12-Year-Old Author Eliana Fernández Launches Your 12 Superpowers on Her Birthday
Conditsis Lawyers Wins National and Local Awards for Outstanding Legal Services
Rising Energy Demand and Infrastructure Projects Fuel Cable Glands Market Expansion
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.