Komunikaty PR

Passive App Launches Platform for Earning Passive Income Through Unused Internet Bandwidth

2025-06-11  |  22:55:06
Passive App

Passive App

NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- PassiveApp.com has announced the launch of its innovative platform that enables users to generate passive income by sharing their unused internet bandwidth. The service works across multiple operating systems including Windows, Linux, Android, and iOS, allowing users to monetize idle internet resources without active involvement.

The passive income app operates silently in the background of users' devices, utilizing otherwise unused bandwidth to perform various tasks for businesses. These tasks include price monitoring, SEO tracking, and market research for reputable companies, creating a win-win scenario for both users and businesses.

Unlike many income-generating opportunities that require constant attention, Passive App requires minimal setup and maintenance. Once installed, the application works autonomously, allowing users to earn money online while their devices are powered on and connected to the internet.

The platform addresses the growing interest in side income opportunities that don't require significant time investments. By leveraging existing resources that would otherwise go unused, Passive App's bandwidth sharing service offers a practical solution for those looking to supplement their income with minimal effort.

About PassiveApp.com:
PassiveApp.com is an innovative platform designed to help users earn passive income effortlessly by sharing their unused internet bandwidth. By simply installing the Passive App on devices running Windows, Linux, Android, or iOS, users can start generating income without active involvement. The app operates in the background, utilizing idle internet resources to perform tasks such as price monitoring, SEO tracking, and market research for reputable companies.

Contact Information:
PassiveApp.com
Website: https://www.passiveapp.com
Email: press@passiveapp.com

Press Team
Gulf Coast Brands LLC
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 20:55:05

Artificial Intelligence (AI) In Endoscopy Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product

The Business Research CompanyThe Business Research Company's Artificial Intelligence (AI) In Endoscopy Market Size, Share & Trends Analysis Report By ProductExpected to grow to $36.38 billionin 2029 at a compound annual growth rate (CAGR)
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 20:55:05

Bio-Detectors And Accessories Market Expanding With $42.88 Billion at 15.8% CAGR by 2029

The Business Research CompanyThe Business Research Company's Bio-Detectors And Accessories Global Market Report 2025 – Market Size, Trends, And Global Forecast 2025-2034Get 30% Off All Global Market Reports With Code ONLINE30 – Stay Ahead
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 20:55:05

Dental Resin Market to Grow at 6.4% CAGR from 2025-2029

The Business Research CompanyThe Business Research Company’s Dental Resin Global Market Report 2025 - Market Size, Trends, And Global Forecast 2025-2034Get 30% Off All Global Market Reports With Code ONLINE30 – Stay Ahead Of Trade Shifts,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.