Pray Without Ceasing Ministries Hosts 2025 Prayer Conference Focused on Faith, Renewal, and Connection
In a world that rarely slows down, women often struggle to find space for themselves, let alone time for spiritual renewal. The Pray Without Ceasing Conference creates a safe, welcoming space for women to step away from the noise of everyday life and focus on rest, reflection, and reconnection with God.
Founded to empower women through prayer and identity in Christ, Pray Without Ceasing Ministries offers opportunities for connection, education, and personal growth. The 2025 conference will feature engaging speakers, intentional moments of stillness, and meaningful fellowship, all designed to support women in living out their God-given purpose.
“When we take time to reconnect with our Creator, we’re not just refreshed—we’re reminded of who we are and who’s we are,” says Audrey Shelby of Pray Without Ceasing Ministries. “This conference is about creating sacred space for that reconnection.”
Registration is now open at www.praywithoutceasingministries.com. Space is limited. Early registration is encouraged.
About Pray Without Ceasing Ministries:
Pray Without Ceasing Ministries was founded by Mrs. Audrey Shelby to create safe spaces for hope, spiritual renewal, and identity restoration. Rooted in prayer and obedience to God, the ministry helps women discover their identity in Christ and equips them to become living vessels for His purpose. It began with the release of Mrs. Shelby’s devotional, Pray Without Ceasing: Thirty-One Days in Prayer, and continues to grow through gatherings, resources, and community designed to strengthen faith and connection.
General Inquiries:
Audrey Shelby, Chief Executive Officer & Founder
Pray Without Ceasing Ministries
Email: info@praywithoutceasingministries.com
Website: www.praywithoutceasingministries.com
Audrey Shelby
Pray Without Ceasing Ministries
+1 323-363-3632
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

3D printing in healthcare market set to hit $5.84 billion worldwide by 2030, advancing at a 20.1% CAGR.
PET Preform in Australia Market Analysis of Rising Business Opportunities by 2031 | AMR
By 2030, the electrophysiology market is anticipated to witness robust growth at a CAGR of 14.4%.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.