Raynham Therapy Center Offers Play-Based ABA, Speech and OT Services for Children
Sunflower Development Center provides naturalistic, relationship-driven ABA, Speech and OT for ages 0 to 12
RAYNHAM, MA, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sunflower Development Center a locally owned and BCBA-led pediatric therapy clinic is proud to share that we are now welcoming new families for ABA, Speech and Occupational Therapy services. Serving families throughout Southeastern Massachusetts Sunflower is redefining what therapy looks like for children by offering a warm child-centered naturalistic model that feels more like play than treatment.
“At Sunflower we believe therapy should look like joy” said Kate, Founder and BCBA “We focus on natural routines real-life skills and strong relationships with each child and family.”
Unlike many traditional programs Sunflower specializes in play-based neurodiversity-affirming care that respects each child’s pace and personality. Services are available in-center in-home community settings and daycares ensuring families have flexible accessible options that fit their lives.
Highlights of Sunflower Development Center:
Locally Owned and BCBA-Led – Compassionate leadership with deep clinical expertise
Integrated ABA Speech and OT– Collaborative care that meets the whole child’s needs
Naturalistic Developmental Models – Including ESDM, PRT and child-led routines
Parent Coaching and Quality of Life Goals – Families are partners in every step of the process
Serving Ages 0 to 12 – With a focus on developmental readiness independence and meaningful participation in daily life
“Our team is passionate about helping children build real-world skills in ways that are respectful affirming and fun” added Kate. “We’re not just providing therapy we’re building futures.”
“My child used to dread therapy. Now they can’t wait to go and I can actually see them using their new skills at home” shared one parent. “Sunflower’s team truly sees and celebrates who my child is.”
Contact:
Sunflower Development Center
1470 New State Highway Unit 20, Raynham, MA
Phone: 774-202-9206
Website: www.sunflowerdc.com
Email: kate@sunflowerdc.com
Social Media: https://www.instagram.com/sunflowerdevelopment
Katie Mcgonagle
Sunflower Development Center
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Fedia (Dia) Releases The Jesus Girl: A Testament of Faith, Resilience, and Spiritual Renewal
5 acciones de sustentabilidad del Hotel en Cozumel Presidente InterContinental
SWRL Hosts Official Launch Party at NYC, Debuts World’s First Makgeolli Seltzer
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.