RESOLUTION ALLEY RELEASES DEBUT ALBUM PIECES OF NEVER ON CD AND VINYL THROUGH DEKO ENTERTAINMENT
Now, five years in the making, Pieces Of Never combines 80’s pop and rock melodies with progressive rock influences and creates a unique, yet strangely nostalgic sound. Resolution Alley released their first single and lyric video for “The B-Side” in March and follow up “You Are” in May.
View “The B-Side”: https://www.youtube.com/watch?v=a3XQgo7UDBY
View “You Are”: https://www.youtube.com/watch?v=fmFdC_brvzc
As Wilson explains, “Pieces Of Never took me a while to complete. It’s not just years of writing music but years of life that inspired these songs. Some songs were created to help me heal…others just to give a shout to what the world sent my way.” From the smallest clubs to the Kennedy Center, Jason has shared the stage with some of the biggest names of stage, screen and music. Resolution Alley combines the influence of a career in rock and theater into a distinctive creation.
Get your copy here: https://www.dekoentertainment.com/inthesquare/resolution-alley
Track list:
You Are
Pieces Of Never
Fade Out
The B-Side
Over And Over
Ever After
For more information:
https://www.dekoentertainment.com
Deko Entertainment-Art Has Value
Press inquiries:
Keith James
Glass Onyon PR
828-350-8158
glassonyonpr|gmail.com| |glassonyonpr|gmail.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Carbon and Graphite Felt Market is Expected to Reach a Valuation of USD 1,452 Million in 2035 | Fact.MR Report
Lyocell Fiber Market is Expected to Reach USD 6.0 Billion by 2035, Fact.MR Report
Dipotassium Guanylate Market to Reach USD 1905.7 Million by 2035, Driven by Rising Demand for Flavor Enhancers
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.