Retail Voodoo Rebrands as Voodoo Brands to Reflect Growth and Expanded CPG Capabilities
Retail Voodoo is now Voodoo Brands—new name, expanded services, same mission: building better-for-you brands from idea to exit.
For over 30 years, the leadership of Lemley Design and Retail Voodoo have helped category-defining brands find their purpose, sharpen their positioning, and create stunning visual identities. As Voodoo Brands, the company is doubling down on its mission to make better-for-you brands the new normal by introducing new capabilities that serve clients more comprehensively. Voodoo Brands is now able to be your partner from idea to exit.
“This is more than a name change—it’s a reflection of who we’ve become,” said David Lemley, Founder and Chief Strategist. “Voodoo Brands represents our evolution from a positioning-centric agency to a holistic brand and business partner. We’re bringing the same magic our clients love—with more robust structures and platforms to build explosive brands.”
Expanded Services for Modern CPG Brands
Building on our legacy expertise in brand strategy and design, Voodoo Brands now offers:
• Insights & Strategy Practice: Consumer Insights, Competitive and Market Analysis, 5C’s Assessments, Mission, Vision, & Values Development, Brand Positioning, Architecture and Messaging, Target Audience Development, Portfolio Analysis, Channel Development, Sales Presentations, and Investment Pitch Decks
• Design & Creative Practice: Naming and Tagline Development, Logo and Visual Identity Development, Packaging Design, Owned Digital and Social Design, Paid Campaign Creative, Shopper Marketing Creative, and Trade Show Booth Design
• Innovation Practice: Territory Mapping and Permission to Win, New Use Cases and Use Case Optimization, New Occasions and Occasion Optimization, Community Oriented Growth, Moving to new categories and channels, Blue Ocean Process and Workshops
The new name signals the firm’s commitment to solving business problems beyond the shelf—while still honoring the deep CPG roots that built its reputation. “This evolution reflects how our clients’ needs have grown, and how we’ve grown with them,” said Diana Fryc, Partner and Growth Strategist. “Voodoo Brands allows us to partner earlier, go deeper, and help leadership teams connect business strategy with brand execution. We’re still helping brands scale—but now we’re building the engines behind that growth. This shift allows us to work more deeply alongside founders, CMOs, and innovation teams.
What’s Not Changing?
• Same leadership and ownership
• Same proven methodologies
• Same deep expertise in food, beverage, wellness, and lifestyle brands
About Voodoo Brands
Voodoo Brands is a strategic consulting firm working exclusively with consumer brands. We are on a mission to make better for you the new normal. Voodoo Brands proprietary approaches combine deep CPG expertise with fresh ideas from other fields. We provide thoughtful work with the investigative rigor needed to ensure that actions age well. Our sharp strategy and visionary design put a tailwind behind your brand. We don't do safe. We do smart. We do stunning. We do strategy that sells and design that sticks.
If you are ready to shape the market, we are here to make it happen with you.
To learn more, visit www.voodoobrands.co.
Diana Fryc
Voodoo Brands
+1 425-503-1366
diana@voodoobrands.co
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Larrikin Bourbon Co. 'Cigar Lounge' to Launch at 2025 Kentucky Bourbon Festival
Wathnan Jumping Expands International Presence with Media Support from SRB Agency
WOGI EuroTaste Ride: Mit dem Fahrrad durch Europa für nachhaltige Gastronomie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.