Sisters of the Valley Unveil New Store Look
The Remodeled Store is Launched with a Very Special Sale on Mushroom Coffee
MERCED, CA, UNITED STATES, June 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Sisters of the Valley, known worldwide for their dedication to plant-based healing, are proud to announce a bold new chapter in their journey. The Sisters have launched a refreshed online store experience through their engagement of Client Verge, a Toronto-based marketing agency specializing in alternative wellness and plant medicine branding.To celebrate, the Sisters are offering a limited-time promotion on their popular Mushroom Coffee Starter Kits and Pouches: 50% off, now through Thursday, June 12th.
“We’re excited to bring our community a cleaner, more beautiful store experience and a very practical way to try our mushroom coffee blends at home,” said Sister Camilla, who manages the mushroom lab. “This week’s sale is a way for us to say thank you to our supporters and to invite new customers to explore the world of functional mushrooms.”
Sister Halla, who also works in the mushroom lab, added, “Our blends are sacred and simple, created with love and intention. Whether you’re curious or committed, this is a great time to stock up and save.”
The Sisters’ partnership with Client Verge reflects their ongoing mission to rise above industry challenges and continue their work of healing the Earth and her people—one cup, one conversation, one covenant at a time.
Offer valid until: June 12th, 2025
Shop the Sale: sistersofthevalley.org
Sister Kate
Sisters of the Valley
support@sistersofcbd.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Chemical Enhanced Oil Recovery (EOR) Market Analysis: Emerging Trends and Strategic Developments
IBA Group and Berexia Payment Launch SoftPOS in Morocco
Scoop Wholefoods Brings Organic Living to Every Emirate
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.