Sports Hospitality Market Size CAGR 24.09 % | Growth Report, 2032
Sports Hospitality Market size was USD 8.51 Billion in 2023 and is projected to touch USD 10.57 Billion in 2024 to USD 59.42 Billion by 2032
Sports Hospitality Market size was USD 8.51 Billion in 2023 and is projected to touch USD 10.57 Billion in 2024 to USD 59.42 Billion by 2032, exhibiting a CAGR of 24.09% during the forecast period [2024-2032].
Sports Hospitality Market Report Contains 2025: -
Complete overview of the global Sports Hospitality Market
Top Country data and analysis for United States, Canada, Mexico, Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, Australia, Brazil and Saudi Arabia, etc. It also throws light on the progress of key regional Sports Hospitality Markets such as North America, Europe, Asia-Pacific, South America and Middle East and Africa
Description and analysis of Sports Hospitality market potential by type, Deep Dive, disruption, application capacity, end use industry
impact evaluation of most important drivers and restraints, and dynamics of the global Sports Hospitality Market and current trends in the enterprise
Detailed profiles of the Top major players in the industry, including.ATPI Ltd.,CSM Sports and Entertainment LLP,Keith Prowse (Compass Group),Hospitality Finder,Honey & Co. Ltd,RTR Sports Marketing Ltd,White Label Hospitality,RK Sports Hospitality,DTB Sports Hospitality and Event Management Limited,Wood Media Group Ltd.
CMS Financial Earns 2025-2026 Great Place To Work Certification™
CMS Prime Earns 2025-2026 Great Place to Work® Certification - New Milestone for CMS Prime
Intercultural Connections Awards 2025 Announces Winners at the Edinburgh Festival Fringe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.