Sports Hospitality Market Size CAGR 24.09 % | Growth Report, 2032
Sports Hospitality Market size was USD 8.51 Billion in 2023 and is projected to touch USD 10.57 Billion in 2024 to USD 59.42 Billion by 2032
Sports Hospitality Market size was USD 8.51 Billion in 2023 and is projected to touch USD 10.57 Billion in 2024 to USD 59.42 Billion by 2032, exhibiting a CAGR of 24.09% during the forecast period [2024-2032].
Sports Hospitality Market Report Contains 2025: -
Complete overview of the global Sports Hospitality Market
Top Country data and analysis for United States, Canada, Mexico, Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, Australia, Brazil and Saudi Arabia, etc. It also throws light on the progress of key regional Sports Hospitality Markets such as North America, Europe, Asia-Pacific, South America and Middle East and Africa
Description and analysis of Sports Hospitality market potential by type, Deep Dive, disruption, application capacity, end use industry
impact evaluation of most important drivers and restraints, and dynamics of the global Sports Hospitality Market and current trends in the enterprise
Detailed profiles of the Top major players in the industry, including.ATPI Ltd.,CSM Sports and Entertainment LLP,Keith Prowse (Compass Group),Hospitality Finder,Honey & Co. Ltd,RTR Sports Marketing Ltd,White Label Hospitality,RK Sports Hospitality,DTB Sports Hospitality and Event Management Limited,Wood Media Group Ltd.
EMERGENCY PRESS CONFERENCE ON GAZA CRISIS, Doctors Call On Trump To End The Starvation And Killing Fields In Gaza
Goodbye to the Stressful Moving Process! Aleks Moving Named One of Milton's Top Movers for 2025 by ThreeBestRated®
ANY.RUN Unveils Critical Steps for Combating New DHL Phishing Attacks
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.