Surch Digital Acquires Leed Factory, Ushering in a New Era of Innovation and Growth
Digital marketing agency expansion - creating new opportunities for clients while two amazing teams join forces.
RALEIGH, NC, UNITED STATES, April 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Surch Digital (surchdigital.com), a leading marketing agency specializing in solutions for local service-based businesses, proudly announces its acquisition of Leed Factory (leedfactory.com), a renowned digital marketing agency with a strong track record in robust client results and marketing innovation.This strategic acquisition brings together two powerhouse teams, combining deep expertise, innovative technologies, and a shared passion for client success. Together, Surch Digital and Leed Factory will unlock new opportunities to better serve clients, enhance service offerings, and drive even greater results.
“Today marks an exciting milestone for both Surch Digital and Leed Factory,” said Greg George, CEO of Surch Digital. “By joining forces, we’re expanding our capabilities, accelerating innovation, and creating new growth opportunities for our clients. Our customers will immediately benefit from access to advanced systems, improved processes, and a broader range of services — all designed to elevate their performance to the next level.”
With this acquisition, clients can expect:
• Enhanced Technology Platforms: Access to new tools and systems to optimize marketing performance.
• Expanded Service Offerings: A broader suite of solutions tailored to meet evolving business needs.
• Improved Processes: Streamlined operations and more efficient campaign execution.
• Stronger Support Teams: A larger, highly skilled team dedicated to delivering exceptional results.
COO Nick Stuhr of Leed Factory said this about the exciting transition “The decision to partner with Surch was a simple one. Our teams’ skills and expertise complement each other in a way which strengthens our clients’ ability to achieve their goals. Both teams are aligned on the objective of client success through the pursuit of putting the best people and tools to work. It’s an exciting time for all of us, and we’re all looking forward to the journey ahead - together.”
Both teams are committed to ensuring a smooth transition, with no disruption in service. Clients can continue working with their existing contacts while benefiting from new resources, expertise, and innovations that will drive faster, more impactful outcomes.
This acquisition reinforces Surch Digital’s commitment to helping businesses grow through smart, results-driven marketing strategies — now with even greater capabilities than ever before.
For more information, visit surchdigital.com or contact media@surchdigital.com.
About Surch Digital
Surch Digital is a full-service digital marketing agency dedicated to helping local service-based businesses grow through wholistic marketing coverage and offerings, innovative solutions, and measurable results.
About Leed Factory
Leed Factory is a digital marketing agency known for its expertise in technology, creativity, and driving performance for businesses across industries.
Greg George
Surch Digital
+1 919-809-6027
media@surchdigital.com
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Londonist DMC Achieves King's Award for Enterprise
AMRT Satellite Technology Uncovers Significant Mineral Assets at Historic Oregon Mine
Fasoo Enhances Integration with Egnyte to Strengthen Security, Improve Usability, and Expand Management Capabilities
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.