Komunikaty PR

SUZUKI KATANA-Inspired Pizza Cutter 'Pizzacutterna' Sells Out Additional Production of 1,000 Units

2025-06-06  |  09:55:05

HAKUSAN, ISHIKAWA PREF, JAPAN, June 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- Faith Co., Ltd. has announced that the additional production run of 1,000 units of the SUZUKI KATANA-inspired pizza cutter, known as 'Pizzacutterna,' has completely sold out. This officially licensed product, modeled after the iconic SUZUKI GSX1100S KATANA motorcycle, combines functionality with a unique design, appealing to both motorcycle enthusiasts and culinary aficionados.

The Pizzacutterna features a stainless steel cutter wheel integrated into the front wheel of the miniature motorcycle replica. Crafted from ABS resin, the body captures the distinctive aesthetics of the original KATANA bike. Each unit comes with a display stand, allowing it to serve as both a practical kitchen tool and a decorative piece. Please note that the product is not dishwasher or dryer safe.

The SUZUKI GSX1100S KATANA, renowned for its innovative design inspired by Japanese swords and its high-performance engine, has garnered a global following since its debut. The Pizzacutterna pays homage to this legendary motorcycle, making it a perfect gift for fans and collectors alike.

The product was available for purchase through CAMSHOP.JP, operated by Faith Co., Ltd. For more information, visit https://camshop.jp/.

About Faith Co., Ltd.:
Established in April 2011, Faith Co., Ltd. specializes in the design and distribution of lifestyle products that blend functionality with innovative design. The company is committed to delivering products that enrich everyday life.

For further details, please contact:

Faith Co., Ltd.
Phone: 076-287-6593
Email: sales@faith-jp.com
Business Hours: 10:00 AM – 4:00 PM (Weekdays)

MAKIKO FUNAMOTO
FAITH Inc.
+ +81 76-287-6593
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 11:55:07

Chemical Enhanced Oil Recovery (EOR) Market Analysis: Emerging Trends and Strategic Developments

Chemical Enhanced Oil Recovery (EOR) Market, by OriginWater-based chemicals accounted for more than half of the market share in 2021 and are projected to maintain their lead through 2031. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 11:55:07

IBA Group and Berexia Payment Launch SoftPOS in Morocco

In cooperation with Al Barid Bank and Royal Air Maroc, IBA Group and Berexia payment launch a SoftPOS solution in MoroccoThis launch marks the first successful business case of our joint work with IBA Group. The project demonstrates how
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 11:55:07

Scoop Wholefoods Brings Organic Living to Every Emirate

DUBAI, DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Scoop Wholefoods, Dubai’s go-to destination for organic, sustainable, and nutrient-rich foods, is delighted to announce the expansion of its delivery service to cover

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.