The Brooks Group Included in Sales Training Services Report by Independent Research Firm
“We’re honored to be recognized in Forrester’s 2025 Sales Training Services Wave,” said Spencer Wixom, president and CEO of The Brooks Group. “We believe our inclusion reflects our approach as a training and development partner that prioritizes our clients’ needs. We take the time to listen, customize content and delivery, and personalize learning at scale to improve our clients’ business performance.”
The Forrester Wave™— The 10 Providers That Matter Most and How They Stack Up—evaluates Leaders, Strong Performers, and Contenders.
Since its founding in 1977, The Brooks Group has been recognized as an innovator in the sales training and performance industry, developing long-standing relationships with industry-leading companies. The effectiveness of its training and development programs is proven by measurable ROI and continued client success.
The Forrester evaluation follows The Brooks Group’s inclusion in The Forrester Sales Training Services Landscape, Q4 2024 report, a Gold Stevie Award for Sales Consulting Practice of the Year, and recognition as a Training Industry Top 20 Sales Training and Enablement Company 2025 and Selling Power Top Virtual Sales Training Companies 2024.
The report is available online to Forrester customers or for purchase here: https://www.forrester.com/report/the-forrester-wave-tm-sales-training-services-q1-2025/RES182078.
About The Brooks Group
We unlock sales potential. The Brooks Group is the leading sales training and development company empowering sales teams to generate breakthrough results. Notable clients include Airbus, Avita Medical, Bobcat, Hitachi Energy, Mack Trucks and Volvo Trucks, SANY Americas, Texas Instruments, and the United States Air Force. To learn more about our suite of ROI-driven sales training and development programs, and best-in-class assessments, industry-leading reinforcement tools, visit www.brooksgroup.com.
Larissa DiStefano
The Brooks Group
6176429049 ext.
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

BintangChip Rayakan Satu Tahun di Indonesia dengan Apresiasi untuk Para Pengguna
A Bold New Chapter Begins at CEO SUITE - Paul MacAndrew Appointed as Chief Executive Officer of CEO SUITE
TradeInt™ Becomes First to Release Exclusive 2025 Malaysia Trade Data, Pioneering Trade Intelligence Leadership
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.