The Brooks Group Included in Sales Training Services Report by Independent Research Firm
“We’re honored to be recognized in Forrester’s 2025 Sales Training Services Wave,” said Spencer Wixom, president and CEO of The Brooks Group. “We believe our inclusion reflects our approach as a training and development partner that prioritizes our clients’ needs. We take the time to listen, customize content and delivery, and personalize learning at scale to improve our clients’ business performance.”
The Forrester Wave™— The 10 Providers That Matter Most and How They Stack Up—evaluates Leaders, Strong Performers, and Contenders.
Since its founding in 1977, The Brooks Group has been recognized as an innovator in the sales training and performance industry, developing long-standing relationships with industry-leading companies. The effectiveness of its training and development programs is proven by measurable ROI and continued client success.
The Forrester evaluation follows The Brooks Group’s inclusion in The Forrester Sales Training Services Landscape, Q4 2024 report, a Gold Stevie Award for Sales Consulting Practice of the Year, and recognition as a Training Industry Top 20 Sales Training and Enablement Company 2025 and Selling Power Top Virtual Sales Training Companies 2024.
The report is available online to Forrester customers or for purchase here: https://www.forrester.com/report/the-forrester-wave-tm-sales-training-services-q1-2025/RES182078.
About The Brooks Group
We unlock sales potential. The Brooks Group is the leading sales training and development company empowering sales teams to generate breakthrough results. Notable clients include Airbus, Avita Medical, Bobcat, Hitachi Energy, Mack Trucks and Volvo Trucks, SANY Americas, Texas Instruments, and the United States Air Force. To learn more about our suite of ROI-driven sales training and development programs, and best-in-class assessments, industry-leading reinforcement tools, visit www.brooksgroup.com.
Larissa DiStefano
The Brooks Group
6176429049 ext.
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Cama’i Community Health Center Shares Essential Health Tips for a Safer, Healthier Spring in Rural Alaska
7 Helpful Tips for Your Spring-Cleaning Routine
Bridging Cultures Against Cancel Culture - Next Solidarity Session 4/29/25, 8 PM EDT - Guest Speaker Author Rafael Ortiz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.