Ticki Favaroth to Deliver Keynote Address on 'The Unbreakable Bond' at 2025 Blackbone Project Summit in Washington, D.C.
WASHINGTON D.C., MD, UNITED STATES, July 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- On Saturday, July 27, 2025, over 1,000 Black women will gather at Sycamore & Oak (1110 Oak Drive SE, Washington, D.C. 20032) for a powerful, day-long experience at the 2025 Blackbone Project Summit, where the message is clear: Sisterhood is strength.
At the heart of this free event is keynote speaker Ticki Favaroth, Senior Partner & Managing Director at HR&Co., President of BOW Enterprises, and Vice President & COO of The BOW Collective, a network of more than 300 Black women CEOs generating over $1.7 billion in annual revenue.
Favaroth will headline with her keynote address: “The Unbreakable Bond: Sisterhood as a Catalyst for Entrepreneurial Success.” She will draw from her deeply personal and professional journey to illustrate how cultivating resilient, intentional sister circles has transformed her career, expanded her reach, and allowed her to confront challenges with faith and fortitude.
“Sisterhood is not a feel-good concept—it’s a growth strategy,” says Favaroth. “When we lock arms, we lift legacies. We build not just businesses, but communities.”
In addition to her executive leadership roles, Favaroth is the author of the transformative new book, Anchored in Grace, a spiritual guide for women navigating high-stakes careers while staying rooted in their divine calling. The book positions her as a modern-day sage—blending faith, strategy, and leadership in every message she shares.
The Blackbone Project Summit is designed to uplift and equip Black women entrepreneurs, professionals, and change agents through workshops, panels, and curated networking moments. This year’s theme—“Leveraging the Power of Sisterhood”—is amplified by Favaroth’s keynote and commitment to legacy leadership.
Attendees can expect a transformative day of insight, inspiration, and intentional connection—all at no cost to the public.
Registration is free and open to the public at: https://www.eventbrite.com/e/2025-blackbone-project-summit-tickets-1376822546299
Alegra Hall
My Media Buzz
+1 240-495-3189
alegra@mymediabuzztv.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pilates Equipment and Gears Market 2025 Trends: Expected to Grow at a CAGR of 10.5% from 2022 to 2031, Claims AMR
Associated Scaffolding Announces Multiple Job Openings Across the Southeast
Intelligent Evacuation System Market Reach USD 1.15 Billion by 2030 Globally
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.