Traina Announces Leven Capital Acquires ARBO Marketing in Eight‑Figure Deal
AI‑powered agency joins global investor to set the 2026 marketing benchmark
SAN FRANCISCO, CA, UNITED STATES, July 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- Luke Traina, Founder and CEO of ARBO Marketing (ARBOm), the AI‑driven agency that posted 1,600%+ year‑over‑year revenue growth in 2024, today announced its acquisition by Leven Capital in a blockbuster eight‑figure collective deal. ARBO CEO Luke Traina and CMO David Acosta will shift to strategic advisory roles while retaining equity and steering the rollout of ARBOm’s next roadmap.“We waited for a partner who shared our obsession with intelligent scale,” said Traina. “Waiting for the right operator fit wasn’t a luxury—it was the only way this next chapter could work.”
Why Leven Bought ARBOm
Leven Capital Managing Partner, Athan Seyler, cited ARBO’s proprietary AI‑human delivery stack—as “the clearest blueprint yet for post‑cookie performance marketing.”
The acquisition also formally aligns ARBO Marketing with its sister company ARBOai — the world’s first AI Profit Audit consulting firm co‑founded by Luke Traina and David Acosta — giving enterprise brands a single, end‑to‑end pipeline from audit‑grade AI strategy through full go‑to‑market execution.
New Leadership, Same Trajectory
Brand strategist, Michael Price, will step in as CMO unveiling ARBOm’s next‑gen automation suite built to automate the repeatable while leaving mission‑critical calls to human experts—ARBO’s non‑negotiable formula for lasting performance.
Acosta added, "This isn’t an exit but more so an acceleration. We’re doubling down on our unique model to integrate AI systems that will define what a marketing firm is in 2026. We changed the game. Now we’re scaling it globally."
Following the acquisition, all other branches of ARBO Holdings—including ARBOai and ARBO Capital—will continue operations without interruption. Our offices in San Francisco, New York City, and Dubai remain fully operational, supporting global clients across AI consulting, innovation strategy, and venture advisory. The acquisition of ARBO Marketing allows each division to sharpen its focus while accelerating growth across the entire ARBO ecosystem.
Media Contact
david@arbollc.com
This release contains forward‑looking statements subject to risks and uncertainties. Actual results may differ materially.
David Acosta
ARBOai
david@arbollc.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Programmatic Advertising Market to Hit USD 3185.5 Billion By 2034, Maximizing Reach with Programmatic Advertising
CORILLO Announces Global Expansion and AI-Powered Music Marketing Tools to Transform Independent Artist Development
RadSite Recognizes Remote Scanning Workgroup Members for Contributions to New Accreditation Standards
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.