Ylopo Achieves Triple Recognition in T3 Sixty's 2025 Tech 200 List
Three Ylopo Products Earn Spots on Real Estate’s Most Respected Tech List, Cementing Its Role as an Industry Trailblazer.
SANTA MONICA, CA, UNITED STATES, May 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Ylopo, a leading provider of digital marketing technology for the real estate industry, proudly announces that three of its innovative solutions have been recognized in the prestigious T3 Sixty Tech 200 list, published in the 2025 Real Estate Almanac.The company's flagship Ylopo platform, its Listing Rocket tool, and MaverickRE platform have all been distinguished among the residential real estate brokerage industry's best technology offerings. This recognition solidifies Ylopo's position as an industry leader in providing cutting-edge solutions that empower real estate professionals.
"Being recognized by T3 Sixty, the real estate industry's foremost research and consulting firm, is a tremendous honor," said Howard Tager, CEO and Co-founder of Ylopo. "Having three of our solutions included in the Tech 200 list reflects our team's relentless commitment to innovation and excellence in developing tools that deliver measurable results for real estate professionals."
The T3 Sixty Tech 200 is widely regarded as the definitive ranking of real estate technology solutions, evaluating thousands of products based on their depth, breadth, reliability, market share, client satisfaction, and long-term viability. The 2025 edition features 200 leading products from 130 companies, organized across 43 functional categories.
Ylopo's core platform continues to serve as a comprehensive digital marketing solution for real estate teams, brokerages, and agents nationwide. The Listing Rocket tool, which automatically creates optimized marketing campaigns for new property listings, has established itself as an essential asset for listing agents. MaverickRE, the company's lead scoring and agent performance platform, represents Ylopo's continued expansion into AI-powered solutions that help real estate professionals maximize their business potential.
"Our mission has always been to provide the industry with innovative technology that directly impacts our clients' success," added Juefeng Ge, Co-founder and Chief Marketing and Product Officer at Ylopo. "This recognition validates our approach and motivates us to continue pushing the boundaries of what's possible in real estate technology."
The full T3 Sixty Tech 200 list can be accessed at realestatealmanac.com.
About Ylopo
Founded in 2016 by Howard Tager and Juefeng Ge, Ylopo is a next-generation digital marketing technology company specifically designed to serve the real estate industry. Ylopo has built an intuitive online marketing platform that delivers innovative cross-platform digital marketing services to help brokerages, teams, and agents grow their businesses and brands. The company currently serves over 3,000 real estate teams and 25,000+ agents nationwide.
Media Contact:
Aaron Franklin
kiwi@ylopo.com
Aaron Franklin
YLOPO
+1 323-377-0979
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

TNS LAUNCHES ITS NEW COLLECTION ‘A SUMMER IN MALLORCA’
TrunkMate Introduces The AnchorBoard – The Ultimate Sleeping Platform Stabilizer for Car Camping
Groundbreaking Visual Journey into Psychosis Set to Launch in July 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.