Hong Kong Disneyland 20th Anniversary: KKday Launches Limited-Time Offers
Visitors can now enjoy 5% off selected Hong Kong Disneyland ticket packages by booking with KKday using the promo code HKDL20ASEA1. The discount applies to the following:
1-Day Ticket with Complimentary 20th Anniversary Mini Party Hat (From USD 151)
Includes one standard, child, or senior admission ticket (Tier 1–4). Guests who book before July 26, 2025, will receive a complimentary 20th Anniversary SouvenEAR Mini Party Hat (valued at HK$59 or less), redeemable at any merchandise store inside the park.
10K Weekend – 20th Anniversary Party Edition Package (From USD 78)
This special event package includes eligibility for races such as Duffy and Friends 3K, Zootopia 5K, and Pixar 10K, along with:
- A race entry
- Runner’s pack with event gear and commemorative accessories
- A medal and an e-certificate
- One or two-day park admission
The booking window for both packages is open from June 23 to July 26, 2025. For the 1-Day Ticket offer, travel must be completed by August 15, 2025.
These experiences are part of Hong Kong Disneyland’s year-long anniversary celebration, which officially kicks off on June 28, 2025. The festivities include a new castle stage show, the resort’s largest-ever parade, a 20th anniversary nighttime spectacular, themed food and merchandise, and more.
What to Expect at Hong Kong Disneyland’s 20th Anniversary Celebration:
To mark two decades of magic, Hong Kong Disneyland has unveiled a full slate of anniversary-exclusive entertainment and experiences. At the heart of the celebration is Disney Friends Live: Party at the Castle!, a brand-new stage show at the Castle of Magical Dreams. This vibrant concert-style performance features original music, giant balloons, dazzling LED visuals, and appearances by Mickey and Friends, Duffy and Friends, and the Disney Princesses—each in never-before-seen 20th anniversary party outfits.
Guests can also catch the Friendtastic! Parade, the largest in scale ever at the resort, with 11 floats, over 100 performers, and more than 30 beloved Disney characters. The celebration continues into the evening with Momentous: Party in the Night Sky!, a reimagined version of the park’s iconic nighttime spectacular. For the first time, castle projections will extend down Main Street, U.S.A., enhanced by synchronized drones, illuminated water projections, pyrotechnics, lasers, and more—transforming the park into a fully immersive 360° visual experience.
Ready to immerse yourself in magical celebrations? Get your tickets on KKday!
Sandeep Dhanoa
Taiwanmania.com International Travel Service Co., Ltd.
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tinplate Packaging Market to Reach USD 3,079 Million by 2035 | AJ Packaging, Ball Corporation, Ardagh Group Lead
DisplayRide & Tarsus Partner to Bring the World’s Most Advanced AI Dashcam solution to Canada
RefillGenie’s Affordable Online Prescription Refills Now Available in 47 States
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.