Komunikaty PR

Introducing Rroot: The mascot representing Recruit CRM’s commitment to smarter recruitment

2025-04-11  |  00:00
Rroot- Brand Mascot of Recruit CRM

Meet Rroot, the brand mascot of Recruit CRM, ready to help recruiters grow smarter with the power of technology.

We are pleased to introduce Rroot, our brand mascot. Rroot represents our commitment to innovation and aims to make your journey with Recruit CRM more efficient and engaging.”
— Shoanak (Sean) Mallapurkar, CEO of Recruit CRM.
NORWOOD, NJ, UNITED STATES, April 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Recruit CRM has proudly launched Rroot, its official brand mascot, designed to build stronger connections with recruiters and represent the company’s commitment to simplifying the hiring process.

Rroot, with its playful extra “r”, is an automation ambassador, leveraging AI to streamline tasks, reduce manual work, and enhance the recruiting experience.
Its favorite quote, "Why complicate when you can automate? Get to the 'Rroot' of hiring today!" perfectly captures its approach to effortless recruitment efficiency.

With its friendly, knowledgeable persona, Rroot’s here to make your hiring process simpler and more efficient.

To learn more about the recruitment mascot and how Recruit CRM can transform your hiring strategy, visit their About Us page.

About Recruit CRM
Recruit CRM is an easy-to-use ATS+ CRM solution tailored for recruitment and executive search businesses. It is the highest-rated recruiting software and is trusted by recruitment firms in over 100 countries worldwide.

Shilpi Puri
Recruit CRM
marketing|recruitcrm.io| |marketing|recruitcrm.io
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
TikTok
Other

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 19:55:07

Pilates Equipment and Gears Market 2025 Trends: Expected to Grow at a CAGR of 10.5% from 2022 to 2031, Claims AMR

The pilates equipment and gears market was valued at $144.20 million in 2015, and to reach $521.8 million by 2031, growing at a CAGR of 10.5% from 2022 to 2031.Based on region, the U.S. was the most prominent pilates equipment and gears market in
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 19:55:07

Associated Scaffolding Announces Multiple Job Openings Across the Southeast

Positions are available in Durham, Raleigh, Charlotte (NC), Columbia (SC), Richmond (VA), and Knoxville (TN). DURHAM, NC, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Associated Scaffolding Company, Inc., a leading provider of
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 19:55:07

Intelligent Evacuation System Market Reach USD 1.15 Billion by 2030 Globally

WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Allied Market Research published a new report, titled, "Intelligent Evacuation System Market Reach USD 1.15 Billion by 2030 Globally." The report offers an extensive

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.