Jo Ann Herold Releases 'Future Purpose: The Playlist to Design a Career You Love'
Drawing from her extensive experience with renowned brands such as Arby's, Honey Baked Ham, and Interface, Herold provides readers with a career "mixtape" filled with actionable strategies, including navigating unexpected corporate pivots, transitioning into new industries, leveraging executive experience to start new ventures, and adopting new technologies to broaden skills.
Each chapter is accompanied by a curated playlist, enhancing the reflective experience and reinforcing the book's themes. This musical integration sets "Future Purpose" apart, offering readers both practical advice and a resonant soundtrack to accompany their career journeys. "Future Purpose" is available in hardcover, paperback, and eBook formats through major online retailers, including Barnes & Noble, Amazon, Apple Books, and Everand.
Herold's previous work, "Living on a Smile," established her as a thought leader in purposeful leadership and career development. With "Future Purpose," she continues to inspire professionals to pursue fulfilling careers that resonate with their personal values.
ABOUT JO ANN HEROLD
Jo Ann Herold is a purpose-driven marketing leader, brand strategist, and author known for her leadership with iconic brands. She currently serves as the Vice President of Marketing at Georgia State University, where she leads the institution’s marketing strategy, brand positioning, and engagement efforts. Prior to her role at Georgia State, Herold held high-profile marketing leadership positions, including Chief Marketing Officer at The Honey Baked Ham Company (twice), Global Chief Marketing Officer at Interface, Inc., and Vice President of Brand and Communications at Arby’s Restaurant Group. In all these roles, she played a crucial part in brand transformations, sustainability and purpose initiatives, and growth strategies.
In addition to these roles, Herold is on the Executive Board of Fast Company and is a frequent contributor, sharing her expertise on branding and leadership. She has received numerous industry awards recognizing her contributions to marketing and leadership, including several Effies, a personal Lifetime Achievement from the Atlanta American Marketing Association, and the Marketer for Good.
Herold is known for her ability to drive business growth while fostering a culture of teamwork, authenticity, and kindness in the workplace. She loves family, walking in Atlanta and all over the world, concerts, and being with family and friends.
Nicole Wedekind
Ripples Media
nicole|ripples.media| |nicole|ripples.media
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Face Compact Market to Reach USD 2.2 Billion By 2031, Top Impacting Factors
USEA To Hold Press Briefing on Data Centers Upending Electric Utilities
The Chopin Law Firm Secures $2 Million Settlement in Commercial Vehicle Injury Case
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.