Las Vegas Strip Small Business Challenges 'Too Expensive Vegas'
The DAQ Stop @ IceBar Challenges “Too Expensive” Vegas with $5 Daiquiris, Drinks, Shots, and Beer
The DAQ Stop @ IceBar, located at the popular Minus5º ICEBAR’s at Venetian-Mandalay Bay & the LINQ Promenade, is rolling out a new $5 menu featuring colorful frozen daiquiris, mixed drinks, shots, and beers — all day, every day.
“Las Vegas isn’t doom and gloom — and neither are we,” said Noel Bowman, Partner & COO of Minus5º ICEBAR and The DAQ Stop. “We’ve been in this market for over 15 years, and we’ve seen trends come and go. While it’s true prices have crept up across the Strip, our goal is to be part of the solution not the problem”
Bowman adds, “The $5 DAQ Stop menu is our way of saying, we hear you. We know people want to feel good about their Vegas trip without feeling like they’ve overspent before lunch. This is classic Las Vegas — value, fun, and a little splash of something you’ll want to post about.”
The DAQ Stop menu includes:
• $5 Frozen Daiquiris – vibrant swirls in a 12oz cup
• $5 Mixed Drinks – choice of vodka, gin, rum, tequila, or bourbon
• $5 Shots – including Cuervo, Jägermeister, Jameson, and Jell-O shots
• $5 Beers – Bud Light , Coors light, Pacifico & more
. Discount bundles to the ICE Attraction
With its high-energy locations at Venetian-Mandalay Bay & LINQ Promenade — The DAQ Stop at IceBar is designed for grab-and-go convenience while keeping the party vibe alive.
About Minus5º ICEBAR
Minus5º ICEBAR is a unique, immersive attraction where everything inside — from the walls and seats to the glasses you drink from — is made entirely of ice. Guests don provided parkas and gloves to explore dazzling ice sculptures, changing seasonally to keep the experience fresh. With multiple locations in Las Vegas including Venetian-Mandalay Bay, & the LINQ Promenade, Minus5º ICEBAR has been chilling guests out for more than 15 years, blending innovative cocktails with unforgettable visuals.
Noel Bowman
Minus5 ICEBAR/1923 Prohibition Bar
+1 702-497-8723
Noel|ICEBARLV.com| |Noel|ICEBARLV.com
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Recycled Plastic Market | Industry Insights 2031: Demand Trends & Global Expansion
Textile Composites Market: Global Trends, Opportunities, and Forecast (2024–2032)
Insulation Products Market Growth Analysis & Competitive Landscape 2030
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.