Manhattan Boutique Real Estate's Collab with InterContinental Hotels NYC in a Branding Partners Personalized Approach
Recognized for its tailored approach, MBRE provides strategic real estate solutions to international investors, corporate clients, and high-end buyers navigating Manhattan's competitive market. Its ability to anticipate client needs and deliver seamless transactions made it the ideal partner for InterContinental Hotels, a brand synonymous with luxury and exclusivity.
"Our clients expect the highest level of professionalism, market knowledge, and personal attention-values that align perfectly with InterContinental Hotels," said Joan Brothers, Founder of Manhattan Boutique Real Estate. "This collaboration reflects MBRE's standing as a trusted advisor in luxury real estate, not just for individual buyers but also for global brands."
InterContinental Hotels, renowned for its refined hospitality, sought a real estate partner that embodies the same dedication to excellence. Through this collaboration, MBRE will provide its expertise to the hotel's elite clientele, ensuring a seamless experience for those seeking premier properties in New York City.
With this latest collaboration, MBRE further cements its position as a leader in high-end real estate, offering an unparalleled blend of professionalism, market insight, and bespoke service.
For more information about Manhattan Boutique Real Estate, visit mbreny.com or Joan Brothers at jb@mbreny.com
About Manhattan Boutique Real Estate
Manhattan Boutique Real Estate is a full-service luxury brokerage specializing in residential and commercial properties in New York City. With over three decades of experience, MBRE is known for its discretion, market expertise, and highly personalized service, catering to high-net-worth individuals, investors, and corporate clients worldwide.
Joan Brothers
Manhattan Boutique Real Estate
2123082482
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tothemoon Presents Its Updated Crypto Card, for Simplifying Payments
Josh Maraney Shares 450+ Free Videos to teach Digital Marketing
Stellar Market Research examines the growth rate of the Hernia Mesh Devices Market during the forecast period 2025-2032
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.