Plus Packaging Expands Online Product Range, Showing Full Custom Packaging Scope
Website refresh highlights full offering across boxes, bags, accessories, and food packaging.
"This expansion clearly highlights our capability to serve as a complete, one-stop packaging supplier," said Lucky Gordon, CEO of Plus Packaging. "Brands across North America can now conveniently explore our entire range of packaging products online."
The updated online catalog now includes a broader variety of packaging categories, illustrating the full extent of Plus Packaging’s existing offerings:
- Custom Boxes: e.g. mailer boxes, shipping boxes, gift boxes
- Mailing Bags: examples include custom poly mailing bags, paper mailers, bubble mailers and padded envelopes
- Retail Bags: like paper bags, premium retail bags, and tote bags
- Packaging Accessories: such as custom tissue paper, branded labels, printed tape
- Food Packaging: for example, takeout boxes, bakery bags, coffee cups, pizza boxes
The wider selection emphasizes quality, fast turnaround, and extensive customization options, providing businesses with packaging tailored specifically to their marketing and operational needs. Additionally, enhanced website navigation has been introduced to simplify the exploration and selection of packaging products for shipping, retailing, or product launches.
Annie Billups Follows Up Her Debut Rooty with November Sunshine — A Soul-Stirring Portrait of Appalachian Womanhood
Alaska Icy Strait Point Bear Viewing Tour by Wilderness Island Tours
CloudIBN VAPT Services – Your Trusted VA&PT Partner for the Complex US Digital Ecosystem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.